حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است بزودی اولین تبلت اندرویدی بلک‌بری رونمایی شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بلک‌بری

نام برند بلک‌بری در دنیای تکنولوژی کنونی کم‌کم در حال کم‌ رنگ تر شدن است اما این شرکت به خوبی تلاش می‌کند تا بتواند نام خود را به خوبی زنده نگه دارد. همانطوری که می‌دانید، بلک‌بری شکست سیستم‌عامل خودش را قبول کرده و به سراغ اسمارت‌فون‌های اندرویدی رفته اما حالا به نظر می‌رسد قصد ورود به دنیای تبلت‌ها را دارد.

البته اجازه دهید جمله خودم را اصلاح کنم. این شرکت سال‌های پیش وارد با این دستگاه وارد حوزه تبلت شد:

این دستگاه مدت زمان زیادی را نتوانست زندگی کند اما حالا که بلک بری در حال تغییرات زیادی است آیا یک تبلت اندرویدی می‌تواند نشانه خوبی باشد؟ به نظر من خیر! چرا که دنیای کنونی تبلت ها همینجوری مرده است و شرکت ها تمرکز زیادی بر روی آن ندارند که هر چند اگر کسی هم بخواهد تبلت اندروید انتخاب کند، گزینه‌های زیادی را روی میز (!) دارد اما این که به سراغ یک تبلت اندرویدی از شرکت بلک بری بروید، درصد بسیار پایینی خواهد بود.

این گفته توسط مدیرعامل شرکت تایید شده است البته می‌دانید John Chen در گفتگو خود اشاره کرد که رونمایی از تبلت اندرویدی، فاز دوم پروژه اصلی بلک بری در حوزه اینترنت اشیا است. با این حساب شاید این تبلت آنچنان عرضه عمومی نداشته باشد اما به عنوان یک عضو در زنجیره اینترنت اشیا بتواند موفق عمل کند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....