حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال توسعه گلکسی اس ۸ مینی با نمایشگر ۵٫۳ اینچی است

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

بعد از معرفی رسمی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ، ظاهرا به نظر می‌رسد که کره‌ای ها قصد توسعه گلکسی اس ۸ مینی را دارند. این تلفن دارای سخت افزاری شبیه به اس ۸ اما با نمایشگری کوچکتر خواهد بود.

هنوز ۴۸ ساعت از معرفی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نگذشته است که حالا خبر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد تلفنی با نام اس ۸ مینی را به بازار عرضه کند. یک تغییر رویه بسیار مهم در روند سال‌های اخیر سامسونگ در حال رخ دادن است. اگر گلکسی اس ۸ مینی معرفی شود ، سامسونگ پس از دو سال سکوت سری مینی خود را معرفی خواهد کرد. این تلفن دارای سخت افزاری همانند اس ۸ خواهد بود و با سایز ۵٫۳ اینچی اش (احتمالا همانند اس ۸ در یک بدنه کوچکتر از حد نمایشگر ساخته می‌شود. مثلا تلفنی با بدنه ۴٫۷ اینچی مثل آیفون ۷ اما با نمایشگر ۵٫۳ اینچی) برای بسیاری از دوست داران تلفن‌های گلکسی مناسب خواهد بود.

نام این تلفن هنوز قطعی نشده است اما با توجه به شواهد موجود ، ما آن را گلکسی اس ۸ مینی می‌نامیم. قیمت این تلفن از دو برادر بزرگ‌‎تر خواهد کمتر خواهد بود. یک منبع می‌گوید: گلکسی اس ۸ مینی قیمتی برابر ۳۹۹ دلار خواهد داشت! چیزی که واقعا بعید به نظر می‌رسد. شاید قیمت ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار برای آن مناسب تر باشد. قیمت ۳۹۹ دلار را فرض کنید ، آیا با این قیمت کسی حاضر به خرید اس ۸ مینی با قیمت یک میان رده خواهد شد!؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

میگید سخت افزاری همانند s8 بعد نوشتید با ایاین قیمت ارزش داره ی میانرده خرید !!
این کجاش میان ردس آخه.
یکم فک کردن تو نوشتن من بد نیس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com