حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برای گسترش خط تولید پنل‌های OLED بیش از ۹ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد

با استناد به گزارش سامسونگ دیسپلی “واحد تحقیق، توسعه و تولید صفحه‌نمایش شرکت سامسونگ”، سامسونگ تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۹ میلیون دلار برای گسترش خط تولید پنل‌های OLED سرمایه‌گذاری خواهد کرد. احتمالا سامسونگ برای گسترش خط تولید پنل‌های OLED با چندین شرکت تولیدکننده تجهیزات قرارداد همکاری امضا خواهد کرد تا بعضی از واحدهای خط تولید LCD خود را با OLED جایگزین کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق برنامه‌ریزی‌های سامسونگ این شرکت حدود ۲٫۷ میلیون دلار جهت تولید ۳۰۰۰۰ عدد (در ماه) از پنل‌های OLED نسل شش خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد. لازم به ذکر است این سرمایه گذاری مربوط به سه‌ماهه چهارم سال جاری میلادی می‌شود. علاوه بر این در حدود ۲٫۷ تا ۳٫۵ میلیون دلار نیز جهت گسترش خط تولید پنل‌های OLED صرف خواهد شد. با صرف این هزینه ظرفیت خط تولید پنل‌های OLED سامسونگ از ۳۰ تا ۴۵ هزار واحد کنونی به ۱۲۰ هزار واحد در ماه افزایش خواهد یافت.

سامسونگ در حال حاضر حدود ۹۵% از بازار تولید پنل‌های OLED برای اسمارت‌فون‌ها را در اختیار دارد و واضح است که برنامه‌ریزی‌های کنونی این شرکت در جهت حفظ جایگاه کنونی سامسونگ در این صنعت و چه بسا پیشرفت آن می‌باشد. طبق شایعات سامسونگ تولیدکننده اصلی پنل‌های OLED برای آیفون ۸ می‌باشد و جالب است که بدانید تکنولوژی پنل تولید شده توسط سامسونگ برای آیفون ۸ در حدود ۷۰% از تولیدات کنونی این شرکت یافت می‌شود. در آینده تولیدکنندگان بیشتری از پنل‌های OLED به جای پنل‌های قدیمی LCD استفاده خواهند کرد و روشن است سامسونگ با تدبیرهایی که اندیشیده است آینده بسیار درخشانی را در این حوزه خواهد داشت.

دیدگاه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com