حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۹ دستیار هوشمند آمازون را دریافت می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی میت ۹ که در ماه ژانویه در ایالات متحده برای فروش عرضه گردید اکنون با دریافت یک بسته بروز رسانی دستیار هوشمند آمازون یا همان الکسا را نیز با خود همراه کرده است. البته این بروز رسانی فعلا فقط در ایالات متحده آمریکا ارائه گردیده است.

با این دستیار هوشمند در هواوی میت ۹ شما حتی می توانید خرید هایتان را با صدای خود انجام دهید و نیز می توانید با آمازون اکو خود نیز در ارتباط باشید. اما هنوز نمی توان الکسا را در این دستگاه با صدا فعال کرد. برای استفاده از این دستیار هوشمند شما باید بر روی ایکون آن کلیک نمایید. البته این تنها نقص این دستیار بر روی این تلفن هوشمند نمی باشد. الکسا هنوز با موسیقی، تایمر، هشدار دهنده و برخی نرم افزار های دیگر سازگار نیست ولی هنوز این اولین حضور این دستیار هوشمند در این دستگاه می باشد و آمازون و هواوی بدون شک در حال بهبود این دستیار هوشمند برای دریافت تجربه بهتری هستند.

فراموش نکنید کاربران این دستگاه هنوز می توانند از دستیار گوگل بر روی این دستگاه استفاده کنند و با این وضعیت بنظر می رسد فعلا انتخاب کردن دستیار گوگل کار عاقلانه تری باشد.  هواوی برند قدرتمندی در ایالات متحده نیست ولی در هر صورت این همکاری برای هر دو طرف معامله سودمند خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهند پورصادقی