حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از آیپد ۹.۷ اینچی رونمایی کرد؛ جانشین جدید برای اپل آیپد ایر ۲

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

اپل به صورت سوال برانگیزی از محصولی تحت عنوان آیپد (iPad) رونمایی کرد. دستگاهی که به نظر می‌رسد قرار است با قیمت پایین تر جانشین ایپد ایر ۲ باشد. این حرکت از چند جهت سوال برانگیز خواهد بود. در هر صورت در ادامه همراه باشید تا با این تبلت بیشتر اشنا شویم.

ایپد جدید اپل را می‌توان یک مدل بهبود یافته از آی‌پد ایر ۲ نامید. این تبلت با پردازنده A9 کار می‌کند که پیش از این در آیفون ۶ اس و آیفون SE نیز به کار گرفته شده بود. ضخامت تبلت هم از ۶٫۱ میلی‌متر به ۷٫۵ میلی‌متر افزایش یافته تا ظرفیت باتری آن از ۲۷٫۶۲ وات ساعت به ۳۲٫۴ وات ساعت برسد. در دیگر مشخصات این تبلت دقیقاً مشابه آی‌پد ایر ۲ است.

ولی اگر بخواهیم به دیگر مشخصات این تبلت اشاره داشته باشیم باید بگوییم، صفحه‌نمایشی ۹٫۷ اینچی و رتینا با وضوح ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ ، دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی f2.4 در پشت و ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلو از مهم ترین مشخصات اصلی است. سایر مشخصات این تبلت می‌توان به بلندگوهای استریو، حسگر اثر انگشت تاچ آی‌دی، ده ساعت دوام شارژ و سیستم پرداخت Apple Pay اشاره کرد.

این نسخه یک تغییر بزرگ دیگری را هم دارد. نسخه ۳۲ گیگابایتی وای‌فای تنهای آی‌پد با قیمت ۳۲۹ دلار عرضه خواهد شد که ارزان‌ترین قیمت بین تبلت‌های بزرگ اپل محسوب می‌شود. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی نیز ۴۲۹ دلار قیمت داشته و نسخه‌های ۴G نیز ۴۵۹ و ۵۵۹ دلار برای حافظه‌های ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی قیمت‌گذاری شده‌ است.

این تبلت قرار است در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی از چهارم فروردین‌ماه در آمریکا و ۲۰ کشور دیگر عرضه شده و سایر کشورها نیز از ماه آینده این تبلت را دریافت کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....