حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: آی‌پد های جدید فردا رونمایی می‌شوند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل، اخبار، تبلت، شایعات

بر اساس سنت و روش چند سال و طبق انتظارات بنظر می رسد که شرکت اپل در حال برنامه ریزی برای ارائه ایپد های جدید خود می باشد. اکنون بنظر می رسد که این شرکت در حال انجام آخرین تغییرات برای معرفی آیپد یا آیپد های جدید خود می باشد.

طبق اعلام خود شرکت سیستم فروش آنلاین از روز سه شنبه برای انجام بروز رسانی ها غیر فعال خواهد بود. این روند به یک سنت برای اپل تبدیل شده است زیرا در طول سال های مختلف این شرکت قبل از اجرای همایش ها و مراسمات معرفی دستگاه های جدید، اقدام به خارج کردن وبسایت از دسترس کاربران و بروز رسانی لیست دستگاه ها می نماید. حال ما بر طبق شایعات قبلی انتظار داریم فردا آیپد های جدید را در ابعاد مختلف ۹٫۷ اینچ،۱۰٫۵ اینچ و نیز ۱۲٫۹ اینچ ببینیم بنظر می رسد دو دستگاه بزرگتر از قلب تپینده A10x بهره مند خواهند شد و نیز ایپد های کوچکتر نیز از تراشه A9 یا همان قلب تپنده آیفون ۶ استفاده خواهند کرد. البته شایعات مختلفی نیز در رابطه با معرفی آیپد هایی با طراحی اسپورت به گوش میرسد ولی با این حال باید تا روز مراسم منتظر بود.

اگر کمی بیشتر گوش به شایعات بسپاریم بنظر می رسد اپل قصد دارد نسخه جدید از آیفون SE با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ و نیز آخرین نسخه از آیفون را در رنگ هایی جدید مانند قرمز معرفی نماید. در هر صورت باید تا آخرین روز صبر کرد تا ببینیم این شایعات چقدر درست از آب در خواهند آمد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهند پورصادقی