حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پروژه Eye ؛ بر روی آیفون خود اندروید را نیز تجربه کنید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، اخبار، موبایل

تاکنون پروژه‌های مختلفی را بر روی اینترنت و در دنیای واقعی مشاهده کرده‌ایم که به ما امکان اجرای اندروید بر روی آیفون را می‌دهند. در بسیاری از آن‌ها از نمایشگر آیفون تنها استفاده می‌شود و بقیه‌ی امور به دست یک دستگاه جانبی مانند کیت همراه سپرده می‌شود. پروژه Eye نیز از همان دسته پروژه‌ها است که در کیک استار طرفداران زیادی پیدا کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

مسئولان پروژه Eye در ابتدا مبلغ ۹۵ دلار را برای پروژه خود نیاز دانسته بودند اما دررمدت ۳۲ روز در وب سایت کیک استار بیش از ۹۷ هزار دلار برای این عمر جمع آوری شد. این پروژه رویکردی نسبتا متفاوت در پیش گرفته است و در واقع شما شاهد دو نمایشگر در یک تلفن خواهید بود. نمایشگر دوم در پشت نمایشگر اصلی آیفون قرار می‌گیرد و همزمان در آن کیس خاص ، یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری نیز قرار گرفته است. نمایشگر کیس پروژه Eye تقریبا ۵ اینچ است و رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰P دارد. در آن پردازنده Helio P20 استفاده شده است و کنار آن یک پردازشگر گرافیکی Mali-T880 ایفای نقش می‌کند.

Kickstarter project

۳ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه اندروید نوقا ۷٫۱ زین  بخش این قاب نه چندان زیبا شده است! این قاب از سیم کارت و فناوری شبکه ۴G  پشتیبانی می‌کند و حتی نمایشگر آن قابلیت Always On دارد. طراحان این پروژه برای خود اهدافی را نیز مشخص کرده‌اند. اگر پول دریافتی آن‌ها به ۵۰۰ هزار دلار برسد در آن یک باتری ۱۰ هزار میلی آمپری جا خواهند داد ، اگر به ۳ میلیون دلار برسد دستگاه را با استاندارد IP67 همراه خواهند کرد و اگر ۶ میلیون دلار جمع آوری شود ، شاهد یک دستگاه دوگانه با بوت ابونتو خواهیم بود. بعید می‌دانیم ۱۵ میلیون دلار برای این قاب جمع شود اما اگر شود شاید شما بتوانید ویندوز را نیز در پشت دستگاهتان تجربه کنید.

[aparat id=”l7LHt”]

[aparat id=”/6hPqR”]

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lili2015

جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com