حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ششمین نسخه آزمایشی از iOS 10.3 منتشر شد ؛ با تغییرات آشنا شوید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، مطالب ترنجی

بعد از چند روز انتظار سرانجام اپل ششمین نسخه آزمایشی iOS 10 را برای آی دیوایس‌ها که شامل آیفون ، آیپد و آیپاد نسل ششم می‌شود ، منتشر کرد.

با ترنجی همراه باشید…

iOS 10 مهرماه سال گذشته متولد شد و یکی از نسخه‌های نسبتا پایدار iOS به شمار می‌رود. اپل هیچگاه از توسعه این سیستم عامل دست برنداشته است و امروز ششمین نسخه از ۱۰٫۳ را منتشر کرده است. تیم کوک سال گذشته همزمان با انتشار این اپدیت ، طی بیانیه‌ای آن را بزرگترین ریلیز در ادوار گذشته خواند. در iOS 10 شهد ضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به آی کلود ، بخش تاچ سه بعدی ، نقشه اپل ، Find My iPhone بوده ایم.

به طور مشخص اپل در iOS 10.3 بر روی قابلیت پیداکردن AirPods تمرکز کرده است. همچنین کوپرتینویی‌ها سیستم جدید فایل APFS را مورد آزمایش قرار داده‌اند. این سیستم برای رمزگذاری‌های بهینه‌تر ساخته شده است.

iOS 10.3 will bring the much-needed Find My AirPods feature

در ۱۰٫۳ بهبودها و امکانات جدیدی شامل CarPlay خواهد شد. همچنین اپل یک گزینه جدید برا توسعه دهندگان در اپ استور ایجاد خواهد کرد که برخی دسترسی‌ها را در بخش نظرات در اختیار آن‌ها خواهد گذاشت. دستیار هوشمند سیری نیز از مسابقات کریکت در هند و مسابقاتی که در هند برگزار می‌شود ، نتایج را در اختیار شما خواهد گذاشت.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com