حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین هواوی پی ۱۰ بهتر از آیفون ۷، امتیاز ۸۷ در DxO برای پرچمدار ۲۰۱۷ هواوی

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

همیشه نمی توان از ابتدا بهترین بود. اینکه شما یک هدف برای خود تعیین کنید، مسلما نمی توانید انتظار داشته باشید که در اولین تلاش همانی باشید که در آینده خود می خواهید رقم بزنید. رسیدن به هدف تلاش و پشتکار می خواهد، قبول شکست و حرمت دوباره را نیازمند است. هواوی به جد می خواهد در بازار موبایل برندی قابل اعتماد و با کیفیت باشد. هواوی میت ۸ و پی ۹ نماد عملی این تصمیم بودند. حال هواوی در پی ۱۰ به واقع قصد دارد تا این کیفیت را به بهترین حد ممکن خود برساند. در ادامه با ما در ترنجی ای که در آستانه بهار لباسی تو به تن کرده، همراه باشید تا عملکرد دوربین هواوی پی ۱۰ را از نگاه DxO ببینیم.

دوربین هواوی پی ۱۰

هواوی پی ۱۰ همانند نسل قبل خود برای دوربین اصلی با شرکت لایکا (Leica) همکاری کرده است. حتی دوربین جلو پرچمدار ۲۰۱۷ این شرکت چینی نیز با همین با تلاش همین شرکت مجهز شده است. هواوی تا پیش از همکاری با لایکا، در زمینه دوربین خیلی موفق نبود. پرچمدار خوب این شرکت در سال ۲۰۱۴ یعنی هواوی پی ۸ موفق به کسب امتیاز ۷۴ از آزمایشگاه DxO شد. این در حالی است که آیفون هم زمان آن یعنی آیفون ۶ موفق به کسب امتیاز ۸۲ شده بود. پرچمدار وقت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۴ نیز امتیاز ۸۳ را داشت. پس از آن در سال ۲۰۱۵ با ارایه هواوی پی ۹ به امتیاز ۸۰ رسید که یک جهش بسیار خوب از پی ۸ به شمار می رود. هم دوره های پی ۸ از نماینده های اپل و سامسونگ به ترتیب امتیازهای ۸۴ و ۸۶ را ثبت نمودند.

حال امسال و با ارایه پی ۱۰ شاهد ثبت امتیاز ۸۷ در آزمایشگاه DxO هستیم. این یعنی یک امتیاز بالاتر از پرچمدار ۲۰۱۶ اپل (آیفون ۷)، هم رده با پرچمدار ۲۰۱۶ سونی (اکسپریا ایکس زد) و یک امتیاز پایین تر از پرچمدار ۲۰۱۶ سامسونگ (گلکسی اس ۷). بدین صورت است که هواوی به جد در زمینه دوربین چند پله جهش را در ارایه سه نسل اخیر پرچمدارهای موبایل خود تجربه کرده است.

در ادامه می توانید نمودار های امتیازات تعلق گرفته به دوربین هواوی پی ۱۰ را ببینید:

دوربین هواوی پی ۱۰

دوربین هواوی پی ۱۰

دوربین هواوی پی ۱۰

دوربین هواوی پی ۱۰

در حال حاضر گوگل پیکسل روی سکو اول کیفیت دوربین موبایل های هوشمند ایستاده و امتیاز ۸۹ را به سینه زده است. در مقابل با دستپخت ۲۰۱۷ گوگل می توان تصاویر زیر را از مقایسه در شرایط کم نور و خاص را با هواوی پی ۱۰ دید:

همانطور که می بینید در برخی شرایط از نظر نویز و جزئیات نیاز به پردازش و توان سخت افزاری بیشتر دیده می شود. از این موارد نسبتا خاص که بگذریم باید بگوییم هواوی یک دستگاه مستعد برای عکاسی را تولید کرده است. همچنین هواوی پی ۱۰ یک دوربین تک رنگ با حسگر تصویر تک رنگ مخصوص دارد که می تواند خیلی مورد توجه عکاسان این زمینه قرار بگیرد. این یک موضوع اختصاصی برای هواوی است که در حال حاضر نمونه دیگری شبیه به آن را در بازار ندارد.

نظر شما درباره پرچمدار ۲۰۱۷ هواوی چیست؟ به نظر می رسد در بررسی آن باید تمرکز بیشتری را روی قسمت دوربین داشته باشیم!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad

توی متن گلکسی اس ۷ به عنوان پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ نوشته شده. لطفا اصلاح کنید.

MOAZEZ

به هرحال نسبت به چینی بودنش انتظارا ازش زیاد نیست ولی خب در حد z5ظاهر شده که میشه گفت عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)