حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi MIX 2 با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳ درصدی تولید خواهد شد

سال ۲۰۱۶ گوشی‌های هوشمند جدید و هیجان‌انگیز فراوانی پا به صحنه گذاشتند اما تعداد کمی از آن‌ها به‌اندازه شیائومی Mi MIX توجه‌ها را به خود جلب کردند. در طی سال‌های اخیر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به تلاش خود برای افزایش نسبت نمایشگر به بدنه در محصولات رده‌بالای خود ادامه داده‌اند، اما شیائومی سال گذشته در نهایت موفق شد تا این نسبت را به عدد چشمگیر ۸۴٫۱۶ درصد برساند و Mi MIX را به محصولی کاملاً متمایز از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

اگرچه که در Mi MIX برخلاف ادعای اولیه شیائومی این نسبت ۹۱٫۳ درصد نبود اما همچنان با فاصله از رقبای خود جلوتر بود، امسال نیز نسل جدید این محصول در دست تولید است و ظاهراً شیائومی تصمیم دارد این بار نسبت نمایشگر به بدنه را در Mi MIX 2 به ۹۳ درصد برساند.

البته ممکن است این بار نیز این عدد اغراق شده باشد؛ به‌ویژه که هنوز در مرحله‌ی شایعات قرار داریم و بهتر است خیلی هیجان‌زده نشویم. ضمناً فراموش نکنیم که هنوز گلکسی S8 نیز با صفحه‌نمایش بی‌نهایت خود در راه است و ال‌جی G6 نیز با نمایشگر بسیار کم حاشیه و بدون دکمه‌ی فیزیکی معرفی شده است؛ این محصولات نشان می‌دهند که دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز رقابت را برای بدون حاشیه کردن و حذف دکمه‌های فیزیکی در پرچم‌داران خود آغاز کرده‌اند، بنابراین شیائومی باید با قوای بیشتری وارد میدان شود به ویژه که دومین نسخه از Mi MIX را تولید خواهد کرد.

به‌احتمال فراوان Mi MIX 2 نیز مانند نسخه فعلی بدنه‌ای سرامیکی خواهد داشت و در طول سال جاری میلادی معرفی و به بازار عرضه می‌شود، پس همچنان برای شنیدن اخبار و شایعات جدید از این محصول در آینده نه‌چندان دور با ما همراه باشید.

۱

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-Mi-MIX-2-to-boast-a-93-screen-to-body-ratio_id91683″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش