حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم برداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه اکسپریا ایکس زد اس (Xperia XZs)

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، سونی

فیلم برداری حرکت آهسته یکی از موارد جذاب است که مدت زیادی نیست در تلفن های همراه هوشمند به معنی واقعی ارایه شده است. فیلم برداری HD به نرخ ۱۲۰ فریم ثانیه اولین بار در آیفون ۵ اس و گلکسی نوت ۳ ارایه شد. پس از آن در آیفون ۶ اس شاهد ارتقا این کیفیت به نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه بودیم که پس از آن به دیگر دستگاه ها هم اضافه شد. حال شاهد یک ارتقا انقلابی در این زمینه هستیم. سونی با ارایه اکسپریا ایکس زد اس و اکسپریا ایکس زد پریمیوم این استاندارد را کاملا متحول کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نمونه هایی از توانایی فیلم برداری ۹۶۰ فریم بر ثانیه این پرچمدارهای ۲۰۱۷ سونی را ببینیم.

[aparat id=”DwQ3Y”]

موضوعی که باید بدانید، تمام این تصاویر و صحنه هایی که دیدی با اکسپریا ایکس زد اس و اکسپریا ایکس زد پریمیوم ثبت شده است. در حقیقت ۹۶۰ فریم بر ثانیه ۴ برابر بهترین کیفیت فیلم برداری حرکت آهسته موبایل است. نمونه هایی از حرکت آهسته را می توان با پرچمدارهای ۲۰۱۷ سونی ثبت کرد که درکش برای ما با توجه به استاندارهای فعلی، سخت است.

از آنجا که این قابلیت قبل از رونمایی لو نرفته بود باید گفت تاثیرگذاری آن هنگام معرفی چند برابر بود. نظر شما چیست؟ فیلم برداری حرکت آهسته انجام می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

سونی همیشه اولین همیشه بهترین بترکه چشم حسود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)