حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از گوشی میان‌رده HTC One X10 فاش شد

تصویر جدیدی از گوشی میان‌رده اچ تی سی با نام HTC One X10 فاش شده است که از قرار این گوشی ادامه گوشی قبلی موسوم به HTC One X9 است.

از جمله شایعات و حدسیاتی که پیرامون این گوشی شکل گرفت این بود که اعلام شد در چارک نخست سال جدید میلادی رونمایی می‌شود اما به نظر می‌رسد که شرایط و عواملی دست به دست هم دادند که این گوشی همچنان در چرخه تولید بماند چراکه انگار اچ تی سی ذهن مخاطبان خود را به خبر دو گوشی جدید خود به نام‌های U Ultra و HTC U Play  مشغول کرد به حدی که از یاد HTC One X10 غافل شدند.

امروز اما به هر حال تصویر جدیدی از HTC One X10 منتشر شده است و از این تصویر این گونه می‌توان دریافت زمانی که از جعبه خارج می‌شود به شکل اصلی دارای محافظ یا برچسب صفحه نمایش خواهد بود. این تصویر اتفاقا شباهت زیادی با همان تصویری دارد که در ابتدای سال جاری میلادی در فضای توئیتر انتشار یافت.

شایعات می‌گوید که گوشی HTC One X10 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با میزان وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و انتظار می‌رود که مجهز به چیپست MediaTek MT6755 با سی پی یو هشت هسته‌ای ۱٫۹GHz باشد. دیگر این که کارت گرافیک این گوشی از نوع Mali-T860 GPU خواهد بود.

مضاف بر همه این موارد، گوشی HTC One X10 از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی برخودار می‌شود. قیمت آن هم با توجه به چنین مشخصاتی قاعدتا چیزی حول و حوش ۲۸۸ دلار آمریکا تعیین خواهد شد.

این گوشی بنا است تا در همایش جهانی موبایل که ۲۷ فوریه ۲۰۱۷ (۹ اسفند ۱۳۹۵) در بارسلونا برگزار می‌شود، رونمایی شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/New-image-of-HTC-One-X10-mid-ranger-leaks_id91140″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

سلام.
قصد توهین نداشتم
منظورم تو این سایت بود.
چون تو کامنت مربوط به اولترا بوک های ایسوس جوابمو ندادین ۲ جا پیام دادم گفتم شاید جواب بدین.
چون تو تیتر اون خبر کاملا اشتباس.
بازم ممنون از پاسخگوییتون

Mortazavi

کاش حداقل مثل سونی از هلیو پی۲۰ استفاده می کرد هم کلاک هسته هاش روی ۲.۳ بود هم پردازنده گرافیکیش T880 بود بعضی وقتها کمپانیا خساست هایی به خرج میدنا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار