حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی Nokia 3 به روایت شایعه

روز گذشته در خبری اعلام شد که نوکیا با سه گوشی جدید در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ ماه جاری میلادی در بارسلونا حضور پیدا می‌کند که از این سه گوشی دو دستگاه با سیستم عامل اندروید با نام‌های Nokia 3 و Nokia 5 و سومی همان گوشی موبایل ساده Nokia 3310 است که با تغییراتی ارایه می‌شود.

این که گوشی Nokia 3310 چه ارتباطی به این نمایشگاه دارد دست کم بر ما معلوم نیست و همان طور که شما نیز احتمالا می‌دانید این گوشی اگر حادثه‌‌ای برایش پیش نیاید شاید تا زمان جنگ بین کهکشانی بزرگ که وقوع آن را در سال ۳۰۱۷ میلادی پیش بینی کرده‌اند کار خواهد کرد! کسی چه می‌داند!؟

بگذریم… مشخصات گوشی Nokia 5 را به شکل موجز و مختصر باید در صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی، ۲ گیگابایت رم، دوربین مگاپیکسلی و قیمت تقریبی ۲۰۰ دلار خلاصه کرد. گوشی Nokia 3 درست است که مشخصاتی از خود بروز نداده است اما برآورد می‌شود که برچسب قیمت ۱۵۰ دلار بر پیشانی‌اش نقش ببندد. حتی اگر مشخصات و مختصات Nokia 3 روزی فاش شود گمان نمی‌کنیم در حد و اندازه‌ای باشد که بتواند رقیبی همچون گوشی آیفون را از میدان مبارزه به در کند.

nok

به هر حال، شایعه‌ها می‌گویند که گوشی Nokia 3 از صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی، وضوح با کیفیت ۷۲۰p، موتور پردازشگر هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۴۲۵، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. سیستم عامل هم که طبق معمول اندروید نوقا خواهد بود. تازیخ انتشار گوشی Nokia 3 برای ماه مارس یا آوریل تعیین شده است و این گوشی هوشمند در بازارهای عمده جهان عرضه می‌شود.

اما از گوشی Nokia 6 هم بشنوید که هنوز و همچنان در انحصار بازار چین است و معلوم نیست که شرکت HMD Global که عهده‌دار محصولات موبایلی نوکیا هست چه برنامه‌ای برای آینده این گوشی دارد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Upcoming-Nokia-3-said-to-feature-5.2-inch-screen-Snapdragon-425-chip_id91004″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeed

من فکر میکنم نوکیا ۳ زیر ۵ اینچ باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار