حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی P8 Lite مدل ۲۰۱۷ در برخی بازارها با نام Nova Lite عرضه خواهد شد

هوآوی ماه قبل وعده داده بود که نسخه جدید P8 Lite را تا پایان ماه ژانویه به برخی از کشورها عرضه خواهد کرد، اما این اتفاق نیافتاد. قرار است این گوشی هوشمند میان‌رده فروش خود را از کشور انگلستان آغاز کند اما فروشندگان این کشور هنوز این محصول را در لیست فروش خود قرار نداده‌اند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

با توجه به تأخیر در عرضه‌ی این گوشی هوشمند به نظر می‌رسد شرکت هوآوی به این نتیجه رسیده که نام (P8 Lite (2017 ممکن است برای مشتریان برخی کشورها گیج‌کننده باشد؛ بر اساس خبری که فاش کننده‌ی مشهور Evan Blass منتشر کرده این شرکت چینی این محصول را با نام متفاوت Nova Lite در برخی کشور به عرضه خواهد کرد.

ظاهراً به غیر از نام هیچ چیز دیگری در این محصول متفاوت نیست، بنابراین همان نسخه از اندروید ۷٫۰ به‌عنوان سیستم‌عامل و همان مشخصات فنی خوب را در این دستگاه نیز شاهد خواهیم بود. برای علاقه‌مندان به (P8 Lite (2017 یا همان Nova Lite نیز باید بگوییم که این محصول در اروپا به قیمت ۲۳۹ یورو به فروش خواهد رسید.

Huawei-Nova-lite

پردازنده هشت هسته‌ای کایرن ۶۵۵ در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء در این محصول با توجه به قیمت این گوشی هوشمند یک میان رده با ارزش خرید بالا را تشکیل می‌دهند.

وقتی درباره‌ی یک میان رده صحبت می‌کنید هیچ خبر هیجان‌انگیزی از دوربین آن نخواهید شنید؛ هوآوی هم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی در پنل پشتی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن در پنل جلویی این دستگاه تدارک دیده است.

مانند هر گوشی هوشمند میان رده‌ی خوبی که می‌شناسید هوآوی (P8 Lite (2017 نیز به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی تمام اچ‌دی مجهز خواهد شد و همچنین یک باتری جدانشدنی ۳۰۰۰ میلی‌آمپری در این دستگاه مسئولیت تأمین انرژی را بر عهده دارد که مطمئناً این ظرفیت برای یک روز کار سنگین کافی خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-P8-lite-2017-to-be-known-as-Nova-lite-in-select-markets_id90829″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

خوشکله . با این طراحی و مشخصات رقیب سری A سامیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش