حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انتشار تصاویری از شیائومی Mi 5c

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

در اوایل سال جاری شایعه شد که شرکت شیائومی روی دو تلفن‌هوشمند جدید مشغول به کار بوده که یکی از آنها میان رده و دیگری پرچم‌دار بود. حال به تازگی شاهد انتشار تصاویری از نسخه پایین رده موسوم به Mi 5c هستیم. برای کسب جزئیات بیشتر با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

اگرچه Mi 6 با مشخصات بزرگی همراه است اما Mi 5c یک پایین رده بوده و به تازگی تصاویری غیررسمی از آن منتشر شد. Mi 5c در طراحی تقریبا با Mi 5S یکسان است و شامل بدنه فلزی نمی‌شود. با ضخامت ۱۴ میلی‌متری، Mi 5c از سخت‌افزار مناسب و میان رده‌ای بهره می‌برد.

از مشخصات این محصول باید به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، حافظه رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و رابط کاربری MIUI 8 با سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره کرد.

جزئیات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و بایستی منتظر ماند تا شرکت چینی در یکی از رویدادهای آینده به معرفی این محصول بپردازد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.nextpowerup.com/news/33580/cheaper-xiaomi-mi-5-variant-leaks-in-a-new-set-of-images/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH