حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حرف‌هایی که گوشی جدید ZTE برای گفتن دارد

به سرعت برق و باد به پایان ماه فوریه نزدیک می‌شویم و اگرچه سال ۲۰۱۷ هنوز در ابتدای راه است شرکت ZTE شروع نسبتا خوبی داشته است.

این شرکت حرف‌های زیادی در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس داشت چراکه در این نمایشگاه بود که از ZTE Blade V8 Pro رونمایی و Project CSX را که با نام Hawkeye نیز شناخته می‌شود معرفی کرد و به این ترتیب به طور رسمی راه خود را به مرحله سرمایه‌گذاری برای انتشار و عرضه محصولات بیشتر باز کرد. افزون بر این دو گوشی، شرکت ZTE یک گوشی در TENAA در انتظار دریافت مجوز دارد و این نشان می‌دهد که این شرکت در کار خود به دنبال ابداع و نو‌آوری است.

گوشی جدید با نام ZTE BA602 ثبت شده و اگرچه گوشی هیجان‌انگیزی نیست اما نشان می‌دهد که می‌تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که در جست‌وجوی گوشی‌های میان‌رده هستند.

قسمت جلویی گوشی BA602 محل عرضه صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با میزان وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ اچ‌دی است. ضمن این که این گوشی از یک پردازشگر هشت هسته‌ای ۱٫۲۵GHz بهره می‌گیرد و در نسخه با رم‌های یک، دو و سه گیگابایتی عرضه خواهد شد.

همچنین گوشی BA602 با حافظه جانبی هشت، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمثر ساعتی، دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی به دست مصرف کننده می‌رسد.

جدیدترین گوشی ZTE در ابعاد ۱۵۳٫۳ در ۷۷ در ۸٫۶ میلی‌متر ساخته می‌شود و به نظر می‌رسد که این دستگاه به تمامی از جنس پلاستیک باشد. از نظر رنگ‌بندی نیز گوشی BA602 در رنگ‌های متنوع طلایی، نقره‌ای، خاکستری، آبی و مشکی در بازار موجود می‌شود و در قسمت پشت هم که پذیرای حسگر اثر انگشت کاربر است.

این امر کاملا احتمال دارد که گوشی ZTE BA602 ابتدا در چین عرضه شود؛ هرچند هنوز از میزان قیمت و روانه شدن آن به دیگر کشورها صحبتی به میان نیامده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/The-ZTE-BA602-has-been-outed-with-a-fingerprint-sensor-3GB-of-RAM-and-more_id90253″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار