حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک بوک پرو؛ به روز رسانی با رم ۳۲ گیگا بایتی ..!

بنا بر گزارشی که به تازگی توسط KGI منتشر شده است، احتمال اینکه در پایان امسال شاهد به روز رسانی مک بوک پرو ۱۵ اینچی شرکت اپل با رم ۳۲ گیگا بایتی به همراه معماری کبی لیک (Kaby Lake) باشیم، بسیار زیاد است.

در یک یادداشت پژوهشی به دست آمده این چنین پیش بینی شده است که شرکت اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ به روز رسانی مک بوک پرو ۱۵ اینچی خود را عملیاتی خواهد کرد. گفته شده است که با توجه به محدودیت در طرح فعلی سیستم حافظه این دستگاه، در مک بوک پرو جدید از یک رم ۳۲ گیگا بایتی استفاده خواهد شد. در ادامه، پیرو بیانات قبلی نیز اشاره‌ای به پشتیبانی نکردن سری H پردازنده‌های اینتل از LPDDR4 کرد.

در پی این پیش بینی نیز اشاره‌ای شده است به موضوع به روز رسانی مک بوک ۱۲ اینچی، که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ عملیاتی خواهد شد. این مک بوک همان طراحی را حفظ خواهد کرد ولی با یک تفاوت کوچک که آن استفاده از یک پردازنده جدید و رم ۱۶ گیگا بایتی می باشد.

انتظار می رود هر دو مدل اشاره شده به همراه پردازنده به روز شده در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ به تولید انبوه رسیده و در اختیار کاربران این محصول قرار گیرند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/58726/apple-to-update-15inch-macbook-pro-with-32gb-of-desktop-ram”]iclarified[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی