حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پایان پشتیبانی تلگرام از نسخه‌های قدیمی اندروید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، حتما بخوانید، سیستم عامل، نرم‌افزار

پس از آن که واتس‌اپ ارتباط خود را با نسخه‌های قدیمی سیستم‌ عامل‌های موبایل قطع کرد، دیگر نرم‌افزار پیام‌رسانی یعنی تلگرام نیز اعلام کرد که دیگر از اندروید ۲٫۲ و ۲٫۳ و اندروید  ۳٫۰ پشتیبانی نخواهد کرد.

تلگرام اعلام کرده است که حداقل سیستم عامل مورد نیاز اندرویدی کاربران برای بهره گرفتن از تازه‌ترین نسخه این اپلیکیشن عبارت از اندروید ۴٫۰ Ice Cream Sandwich است.

تصمیم توسعه‌ دهندگان برای کنار گذاشتن سیستم‌های قدیمی اندروید با هدف اجرا و پیاده‌سازی قابلیت‌های جدید بدون درگیر و محدود شدن برای سازگاری با پلتفرم اندروید است.

با این حال، کاربرانی که نسخه قدیمی اندروید روی گوشی آنها وجود دارد، می‌توانند از نسخه وب تلگرام استفاده کنند به شرط آن که مرورگرهای آنها نیز قابلیت پشتیبانی از این نرم‌‌افزار را داشته باشد.

در حال حاضر، دستگاه‌هایی که با نسخه‌های ۲٫۲ تا ۳٫۰ اندروید کار می‌کنند نزدیک به ۱٫۴ درصد از کل میزان استفاده کنندگان را تشکیل می‌دهند که معادل ۱۹٫۶ میلیون دستگاه در جهان است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Telegram-ends-support-for-vintage-Android-2.2-2.3-and-3.0-versions_id89562″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار