حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی رنگ سفید گوشی Mi Mix شیائومی در کنفرانس CES 2017

کمپانی شیائومی با پبشرفت بسیار خوبی که در زمینه گوشی و گجت‌های هوشمند داشت توانست خیلی زود خود را در دل مردم جا کند که دلیل این امر را می توان گوشی‌های هوشمند قدرتمند با تکنولوژی روز دنیا در عین حال با قیمتی بسیار مناسب دانست.

کمپانی شیائومی در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ از جدیدترین گوشی هوشمند خود تحت عنوان Xiaomi Mi Mix با نرخ Screen-to-body بالای ۸۰% پرده برداری کرد و طرفداران شیائومی و همینطور دیگر خواهان گوشی‌های هوشمند را، هیجان زده کرد. این حجم از بازخورد‌های خوب از سوی کاربران باعث شد که تمامی موجودی گوشی Mi Mix در ۱۰ ثانیه با اتمام برسد که چندی پیش نیز در خبر پیوست شده به این موضوع اشاره کردیم. گوشی Mi Mix توانست با مشخصات فنی بالایی که دارد طرفداران بسیاری را جذب کند و همچنین این گوشی از عمر باتری خیلی خوبی برخوردار است که در خبر عمر باتری شیائومی می میکس (Mi Mix) مشخص شد، خیلی خوب عمر باتری این گوشی را بررسی کردیم.

چندی پیش در ترنجی خبری مبنی بر با شیائومی Mi MIX سفیدرنگ ملاقات کنید پوشش داده شد که طی این خبر، تصاویری از رنگ سفید گوشی Mi Mix مشاهده شد که شاید این خبر برای خانم‌هایی که طرفدار این گوشی هستند خبر بسیار خوبی باشد همچنین به تازگی در منبع خبری GsmArena خبری منتشر شده است که احتمال می دهیم رنگ سفید گوشی Mi Mix کمپانی شیائومی در کنفرانس CES 2017 معرفی شود.

گوشی Mi Mix

با توجه به عکسی که در بالا آمده است، کلمه WHITE و کلمه BLACK به صورت (WBHLIATCEK) نشان داده شده است که می تواند احتمالا رنگ سفید گوشی Mi Mix شیائومی باشد اما برای اطمینان از این موضوع باید تا تاریخ گردهمایی شیائومی در کنفرانس CES 2017 منتظر بمانیم.

گوشی Mi Mix گوشی Mi Mix گوشی Mi Mix

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/white_xiaomi_mi_mix_could_be_unveiled_at_ces_2017-news-22484.php”]gsmarena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HaDi

به نظر من مشکیش قشنگتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........