حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به دنبال افزایش تقاضای کاربران، تولید ایرپاد را افزایش می هد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برندهای مطرح فناوری

اپل قصد دارد تا در پی افزایش تقاضای مشتریان خود، تولید ایرپاد را افزایش دهد. این اقدام اپل می‌تواند تأخیر ۲ ماهه این کمپانی در فروش هدفون های بی سیم را جبران نماید. همچنین با افزایش تولید ایرپاد، مدت زمان تحویل این محصول به مشتریان کاهش پیدا خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تولید AirPod از سوی اپل توانست برخی از ناکامی‌های اخیر این شرکت را بهبود بخشد. علی رقم تأخیر ۲ ماهه اپل در فروش ایرپاد، تقاضای مشتریان و کاربران برای خرید هدفون‌های ایرپاد اپل بسیار چشمگیر بوده است. گزارش‌های منتشرشده در این زمینه نشان می‌دهد که اپل به دنبال افزایش تقاضا برای خرید ایرپادها، روند فروش خود را تغییر داده و تولید ایرپاد را افزایش خواهد داد. ایرپادهای بی‌سیم اپل برای آن دسته از کاربرانی که دارای گوشی‌های فاقد جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری هستند بسیار کارآمد و مفید خواهد بود. کاربران آیفون ۷ و ۷ پلاس به‌راحتی می‌توانند خلأ جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری گوشی‌های هوشمند خود را با ایرپادهای بلوتوثی اپل پر کنند.

ایرپاد

در حال حاضر، مشتریان ایرپادهای اپل پس از نهایی کردن خرید خود باید ۶ هفته صبر کرده تا در نهایت هدفون‌های بی‌سیم اپل به دستشان رسد اما طبق گزارشی که از یک خبرگزاری چینی منتشرشده است، کمپانی تولیدکننده ایرپاد ها در شانگهای چین در حال افزایش تولید ایرپادها است. اپل قصد دارد تا با افزایش تولید هدفون‌های بی‌سیم خود، تعادل را میان عرضه محصول و تقاضای مشتریان برقرار کند. اگر میزان تولید ایرپادها افزایش یابد، بی‌شک زمان رسیدن این محصول به دست کاربران و مشتریان به‌شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

ایرپادها تنها با یک لمس به آیفون متصل شده و کاربران می‌توانند با دو بار لمس کردن ایرپاد ها، سیری را فراخوانی کنند. همچنین کمپانی اپل، ایرپادها را طوری طراحی کرده که هنگامی‌که کاربران این ایرپادها را در گوش خود قرار می‌دهند، سنسورها عمل کرده و ایرپاد را به‌صورت خودکار فعال می‌کنند. با هر بار شارژ کردن ایرپاد می‌توانید ۵ ساعت مداوم از آن استفاده کنید. همچنین با ۱۵ دقیقه شارژ کردن ایرپاد، می‌توانید تا ۳ ساعت به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهید. قیمت نهایی ایرپاد از سوی اپل، ۱۵۹ دلار اعلام‌شده و مشتریان می‌توانند به‌صورت مستقیم ایرپاد را از فروشگاه آنلاین اپل خریداری نمایند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Report-says-that-Apple-AirPods-production-has-increased-to-keep-up-with-strong-demand_id89537″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی