حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش تولید ۱۰ درصدی آیفون در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ ..!

بر اساس گزارشی از Nikkei، این گونه برداشت می شود که شرکت اپل در حال کاهش تولید گوشی آیفون خود در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ می باشد. این گزارش پیام آور کاهش ۱۰ درصدی در تولید این محصول می باشد.

این در حالی است که دلیل این اقدام شرکت اپل به ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۱۶ بر می گردد؛ هنگامی که این شرکت با انبوهی از موجودی خط تولید آیفون ۶S خود در پایان سال ۲۰۱۵ مواجه شد. شرکت اپل از این تجربه خود جهت کاهش و جلوگیری از تولید بی رویه آیفون ۷ (که در ماه سپتامبر معرفی شد) استفاده کرد. با وجود اینکه اپل با اتخاذ تصمیمی مبنی بر کاهش تولید ۲۰ درصدی آیفون ۷ خود، سعی در برداشتن گامی استوار‌تر در عرصه رقابت و فروش محصول جدید خود داشت، اما هنوز هم شاهد روند فروش سست‌تر از انتظار این گوشی تلفن همراه هستیم. در حال حاضر، اطلاعات به دست آمده از روند فروش جهانی شرکت اپل، بیانگر سیر نزولی در کاهش فروش آخرین مدل گوشی تلفن همراه این شرکت (آیفون ۷ و ۷ پلاس) در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

این منبع خبری در ادامه افزود “در میان بازار فروش آخرین مدل از گوشی‌های تلفن همراه اپل، آیفون ۷ پلاس هنوز هم بسیار محبوب می باشد اما متاسفانه کمبود سنسورهای دوربین این مدل باعث شده است تا مانع بزرگی در مقابل عرضه این محصول جهت تقاضای بازارهای جهانی باشد”.

در این گزارش ذکر شده است که میزان تقاضا برای آیفون ۷ در ژاپن بسیار بالا می باشد اما با احتساب این تقاضای بالا در ژاپن نیز، تنها ۱۰ در صد از بازار این محصول به این کشور اختصاص یافته است. تولید کنند‌گان ژاپنی از این کاهش تولید شرکت اپل احساس خوشایندی نخواهند داشت؛ اما از سوی دیگر شاهد سفارشات بزرگی از جانب سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی و همچنین رشد تقاضا برای فناوری مربوط به اتومبیل و رانندگی خودکار هستیم که به آرامی در حال باز کردن جای خود در بازار رقابت می باشند.

در نهایت، با وجود این همه گزارش منفی که جهت کاهش تولید اپل ارائه شد، هنوز هم شاهد سلطه شرکت اپل در فصل تعطیلات می باشیم به نحوی که فعالیت این شرکت بیش از دو برابر فعالیت صورت گرفته توسط شرکت سامسونگ می باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/58506/apple-to-cut-iphone-production-by-10-in-q1-2017-report”]iclarified[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی