حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی ای ۵ (Galaxy A5) ارایه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی ای ۵ سامسونگ با اندروید ۴.۴.۴ در حال در پایان سال ۲۰۱۴ به بازار ارایه شد که اندروید ۵ در حال ارایه برای دستگاه های مختلف بود. هرچند رابط کاربری آن شبیه به رابط کاربری سامسونگ برای اندروید ۵ بود اما نسخه سیستم عامل یک پله کمتر بود. برخی از کاربران از این موضوع ناخشنود بودند اما حالا خبر خوشحال کننده ای برای آنها داریم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خانواده گلکسی ای اولیه هم اکنون به روزرسانی اندروید ۶ را دریافت کرده اند و این به معنی دو نسل به روزرسانی اساسی است. شرکت های اندرویدی معمولا بیش از این هم پشتیبانی نرم افزاری ارایه نمی کند اما به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد برای خانواده گلکسی ای این رسم را تغییر داده و سومین به روزرسانی اساسی را برای خانواده میان رده خود ارایه نماید.

یکی از اپراتورهای بزرگ استرالیا به نام optua تایید کرده است که گلکسی ای ۵ به اندروید ۷ یا همان اندروید نوگت به روزرسانی خواهد شد. اگر درباره زمان تحقق این وعده بپرسید باید بگوییم ماه آتی میلادی یعنی نهایتا جایی اواسط بهمن ماه برای ارایه به روزرسانی یاد شده تخمین زده می شود. هنوز خبری درباره تایید دیگر اپراتورهای موبایل منتشر نشده است اما به نظر می رسد اگر این خبر صحت داشته باشد، در از انتظار نیست چه تا پایان سال ۹۵ همه دستگاه های خانواده گلکسی ای به اندروید ۷ به روز شوند، البته گلکسی ای ۳ به دلیل حافظه رم کمتر هنوز مشخص نیست.

به توجه به اینکه در بازه یاد شده احتمال ارایه گلکسی ای ۲۰۱۷ که اولین بار آن را در ترنجی دیدید، هست می توان حدس زد که سامسونگ برای جبران کمبود فروش و سود غیبت گلکسی نوت ۷، تصمیم به ارایه قوی تر گلکسی ای ۲۰۱۷ داشته باشد و به روزرسانی دو نسل قبل نیز در همین جهت باشد، البته این حدس ما است. نظر شما چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Carrier-confirms-Samsung-Galaxy-A5-will-get-Android-7.0-Nougat-update-in-late-January_id89319″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rwgni

فکر نکنم!

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

ماشالاه ایول سامسونگ ادامه بده تو ابدیت هم سلطان میشی سابقه نداشته میانرده ۳ سال پشتیبانی بشه این هست #مادر_تکنولوژی

Alibitaraf

به قول انگلیسی ها
That ain’t happening!
از اندروید ۴٫۴٫۴ برسه به ۷٫۰ ؟
پرچمداراش انقد پشتیبانی نمیشن که یک میانرده رو به پایینرده بخواد بشه! مثالش نوت ۴ هست که از اندروید ۴٫۴٫۴ به ۶٫۰٫۱ رسید و اپدیت نخواهد شد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)