حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ به زودی امکان ویرایش یا لغو ارسال پیام، تصویر یا ویدیو ارسالی را فراهم می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

برای خیلی از ما پیش آمده است که در ارسال یک پیام اشتباه تایپی داشته باشیم، اشتباه تایپی کشنده (!) که البته حتما همه شما می دانید منظورم چیست و برای همه ما پیش آمده است، آن لحظه که آرزو می کنید هر کاری انجام دهید اما پیام یا تصویر ارسالی اشتباه، به دست فرد اشتباه نرسد! اگر چنین حسی را تجربه کرده اید باید بگوییم که واتس اپ می خواهد دیگر شما چنین حسی را نداشته باشید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

autocorrectfailتصویر بالا یکی از اشتباهاتی است که ممکن است برای برخی از کاربران پیش آید! خارج از جنبه شوخی، حتما می دانید که چنین قابلیتی بسیار مفید است. واتس اپ به زودی یک نسخه آزمایشی از سرویس پیام رسان آنلاین خود را منتشر خواهد کرد که در آن شما می توانید پیام ارسالی را تا زمانی که دریافت کننده پیام آن را ندیده است، پاک کرده یا ویرایش کنید. به گونه ای که انگار هرگز وجود نداشته است. در حال حاضر شما می توانید پیام ارسالی یا حتی پیام دریافتی را پاک کنید، اما این موضوع فقط برای صفحه چت شما در موبایل خودتان اعمال می شود و طرف مقابل مکالمه چنین تغییری را حس نمی کند.

همچنین شما قادر خواهید بود که تصویر یا ویدیو ارسالی را نیز به همین روش به کل لغو ارسال کنید. حتما تا به اینجای مطلب یک ندا از درون مغز شما مدام می گوید، مثل تلگرام، مثل تلگرام! می شود گفت فیس بوک که واتس اپ را در اختیار خود دارد، اصلا دوست ندارد پیام رسان سریع و پر قابلیت مثل تلگرام بیش از این همه گیر شود و سعی در تکمیل ضعف های خود دارد. هر چند عملکرد تلگرام و واتس اپ در زمینه پاک کردن یا ویرایش پیام ها متفاوت است اما می توان گفت که شخصا عملکرد تلگرام را بیشتر می پسندم. در اینجا تنها یک ضعف به تلگرام وارد است و آن عدم امکان پاک کردن ویدیو یا تصویر در گفتگو دو نفره یا گروه هایی که سوپرگروه نیستند، می باشد.

نظر شما درباره اضافه شدن این قابلیت به واتس اپ چیست؟ تا به حال به وجود چنین قابلیتی احساس نیاز کرده بودید؟ شما از چه پیام رسان اینترنتی استفاده می کنید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/WhatsApp-may-soon-let-you-edit-or-revoke-sent-messages-photos-and-videos_id89136″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)