حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۷ شیائومی با IMUI 9 به زودی از راه خواهد رسید

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

انتظار برای به روزرسانی دستگاه های اندروید یکی از حوصله سر بر ترین (!) کارهای موجود است. اینقدر که پس از حدود ۴ ماه از عرضه رسمی اندروید ۷ و بیش از ۹ از ارایه نسخه آزمایشی برای نکسوس ها تازه باید اخبار نیت کردن ارایه آپدیت اندروید توسط فلان برند را بخوانیم! هر چند باز هم خبر خوشحال کننده ای به حساب می آید اما بهتر است گوگل و تولیدکننده های ثالث فکری به حال این شرایط بکنند. این بار خبر خوشحال کننده برای دستگاه های شیایومی منتشر شده است که درباره IMUI 9 در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیایومی شرکتی است که اولین تجربه خود را در سال ۲۰۱۰ با ارایه رام شخصی سازی شده اندروید تحت عنوان MIUI داشته است و پس از آن در سال ۲۰۱۱ با اریه اولین موبایل هوشمند خود به نام Xiaomi mi 1 پا به دنیای تولیدکننده های تلفن همراه هوشمند کاربسته است. این را بگذارید در کنار ارایه مستمر به روزرسانی برای دستگاه های فعلی شیایومی با رام MIUI تا توقع داشته باشید که این شرکت از اولین ارایه دهنده های اندروید ۷ و رام جدید مبتنی بر آن باشد!

miui-9

همچنین این شرکت دستگاه های قوی و خوش آواره ای چون می نوت ۲، می میکس، می ۵ و می ۵ اس را در بازار دارد که به رسم پرچمدار بودن باید در اولین فرصت به آخرین نسخه اندروید به روز شوند. حال به تازگی اخباری درباره در حال تست بودن آپدیت اندروید ۷ با رام شخصی سازی شده MIUI 9 می رسد که برای کاربران شیایومی خبر خوبی است. شاید اما جالب باشد که بدانید احتمالا اولین ارایه این به روزرسانی برای دستگاه های می ۴ آی (Mi 4i) و می ۴ سی (Mi 4c) باشد!

هنوز اطلاعات بیشتری درباره تاریخ رسمی ارایه و دستگاه های پشتیبانی شده در اولین عرضه در دسترس نیست اما تا پایان دی ماه باید انتظار ارایه رسمی را داشته باشیم.

شما چه نسخه ای از اندروید را دارید؟ از شرایط به روزرسانی اندروید توسط شرکت تولیدکننده دستگاه خود راضی هستید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-will-soon-bring-Android-7.0-Nougat-to-several-handsets_id89109″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HaDi

من ردمی نوت ۳ پرو دارم امیدوارم آپدیت بشه به اندروید ۷

Mostoul

Mi4s هم اپدیت میشه. رسما اعلام شده.

galaxy

واسه ردمی پروی منم میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)