حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ویندوزی Mi Pad 3 شیائومی پیش از معرفی آشکار شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

یک سالی از عرضه تبلت Mi Pad 2 شیائومی می‌گذرد و حال نوبت آن رسیده تا شاهد معرفی جانشین این محصول شرکت شیائومی باشیم که به نظر می‌رسد بزودی انجام خواهد گرفت. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

چند روز پیش از معرفی جانشین Mi Pad 2 که به عنوان Mi Pad 3 شناخته می‌شود، تصاویر تبلیغاتی و جزئیاتی مربوط به محصول آشکار شده است. Mi Pad 3 به صفحه‌نمایش ۹٫۷ اینچی ۱۵۳۶*۲۰۴۸ پیکسلی مجهز است و باید آن را رده‌بالا دانست.

gsmarena_002

در ضخامت ۶٫۱ میلیمتری بوده و باریک محسوب می‌شود و در وزن ۵۰ گرمی نسبت به آیپد اپل سبک‌تر است. از دیگر مشخصات محصول باید به پردازنده نسل‌هفتمی کبی‌لیک Core m3-7Y30 اینتل، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، باتری ۸۲۹۰ میلی‌آمپری و پورت USB-C اشاره داشت.

در بخش دوربین یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سلفی برای آن در نظر گرفته شد. گفته می‌شود تبلت در ۳۰ دسامبر رونمایی خواهد شد و مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۲۸۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۳۳۲ دلاری خواهد بود.

gsmarena_003

گذشته از آن صفحه‌کلید به شکل جداگانه و با قیمت ۱۴ دلار به فروش خواهد رسید. Mi Pad 3 از بدنه فلزی بهره می‌برد و شامل پورت USB-C و اسپیکرهایی در قسمت زیرین خواهد شد. مشخص نیست آیا نسخه اندرویدی در کار خواهد بود یا خیر اما برای کسب جزئیات کافی باید تا ۳۰ دسامبر منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/97inch_xiaomi_mi_pad_3_with_windows_10_leaks_ahead_of_december_30_release-news-22180.php”]gsmarena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH