حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت های P10 هوآوی بدون حاشیه به نظر می رسند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، هواوی

شرکت هوآوی در سال جاری موفقیت بزرگی را پشت سرگذاشته که موجب شد به پردرآمدترین تولیدکننده تلفن‌هوشمند اندرویدی تبدیل شود. حال به نظر می‌رسد این شرکت چینی توسعه P10 را آغاز کرده و به تازگی کانسپت‌هایی از این پرچمدار آینده منتشر شده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

انتظار می‌رود همچون سال ۲۰۱۶ شرکت هوآوی سال ۲۰۱۷ نیز P10 را در آوریل معرفی کند و احتمالا با استقبال بالایی در فروش رو به رو خواهد شد. به‌تازگی در شبکه‌اجتماعی ویبو چین کانسپت‌هایی از P10 منتشر شده که بدون حاشیه به نظر می‌رسند و جذاب است.

huawei-p10-renders-03

باتوجه به تصاویر، بیشتر پنل جلو را صفحه‌نمایش فراگرفته که طراحی مشابه برخی تلفن‌های‌هوشمند فعلی چون Mi Mix شیائومی دارد. در بخش عقب دوربین دوگانه لایکا را می‌توان شاهد بود که طراحی شبیه به P9 دارد. از آن‌جایی که ضخامت P9 تنها ۷ میلیمتر بود، به احتمالا ضخامت P10 کمتر از پرچمدار قبلی نخواهد بود.

در بخش عقب خبری از سنسور اثر انگشت نیست و احتمالا در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های جالب این کانسپ وجود صفحه‌نمایش دومی در قسمت کلید تنظیم صدا است که پیش از این در هیچ تلفن‌هوشمندی مشاهده نشد.

huawei-p10-renders-02P

متاسفانه اطلاعات کافی از P10 وجود نداشته تا به آن پرداخت و این تصاویر نیز کانسپتی بیش نیستند. همانطور که گفته شد هوآوی در بهار ۲۰۱۷ یا فوریه سال آینده طی نمایشگاه MWC 2017 این پرچمدار را معرفی خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/14/new-huawei-p10-renders-emerge-bezel-less-front-secondary-display-side/”]gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH