حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات : گوشی های نوکیا D1C با قیمت پایه ۱۵۰ دلار عرضه می شوند

اگر اخیرا اخبار دنیای گوشی های هوشمند را دنبال کرده باشید ، متوجه شده اید که برند نوکیا بازهم قرار است در سال ۲۰۱۷ به عرصه گوشی های هوشمند بازگردد و ما دوباره شاهد گوشی هایی با برند خاطره انگیز نوکیا هستیم .

گوشی های مورد بحث کمپانی نوکیا که اخیرا شایعات بسیاری را در مورد آنها شنیدیم ، در خبر هر آنچه باید تاکنون درباره گوشی نوکیا D1C بدانیم به تمامی اطلاعات و مشخصات فنی لو رفته آنها اشاره کردیم و دیدیم که اولین گوشی هوشمندی که بیشتر از همه تب و تاب دارد ، گوشی هوشمند نوکیا D1C می باشد یا یهتر است بگوییم گوشی های نوکیا D1C !! .

چه اطلاعاتی را باید راجع به گوشی های نوکیا D1C بدانیم ؟

گوشی های نوکیا D1C قرار است در دو نسخه تولید و عرضه شود که در ادامه مطلب به بررس تفاوت های این دو نسخه می پردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

اول به مشخصات فنی گوشی نوکیا D1C که در دو نسخه ، یکسان به کار رفته است می پردازیم : دو نسخه این گوشی هوشمند قرار است برای بخش پردازنده خود از چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ با فرکانس پردازشی ۱٫۴GHz استفاده کند که در کنار این پردازنده یک چیپست Adreno 505 وظیفه واحد پردازش گرافیکی را بر عهده دارد همچنین برای دوربین ثانویه جهت برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی از یک لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده می کند و برای ذخیره سازی فایل ها نیز ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است .

اما تفاوت این دو نسخه در دوربین اصلی ، بخش حافظه RAM و صفحه نمایش است که به شرح زیر می باشد :

نسخه اول که شایعه شده است با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می شود قرار است از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بهره ببرد ، ۲ گیگابایت رم داشته باشد و از صفحه نمایش FHD با اندازه ۵٫۰ اینچ پشتیبانی کند ولی نسخه دوم که قرار است ۲۰۰ دلار قیمت داشته باشد دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی دارد ، از ۳ گیگابایت رم پشتیبانی می کند و همچنین به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی FHD مجهز است . در آخر نیز باید گفت که هر دو نسخه با سیستم عامل پیشفرض اندروید ۷٫۰ Nougat عرضه می شوند .

گوشی های نوکیا D1C

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/2017-Nokia-branded-Android-smartphones-rumored-to-cost-as-low-as-150_id88890″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohamadmgm74

من عاشق نوکیا ام !
G2 قرمز رنگمو میفروشم نوکیا میگیرم خدایی
البته اگه گوشی خوبی باشه

hoshang

انشاءالله با قدرت برگرده واقعا جاش خالیه

CATer

همه ما ته دل دوست داریم نوکیا برگرده
ولی دلایل زیادی هست که یقیناً باعث میشه نوکیا به اون اوج و افتخار سابق نرسه

dalga

اخه این چه برگشتنیه
الان کدوم شرکت از اسنپ ۴۳۰ استفاده میکنه انتظار داره مردمم بخرن
ایشون سال ۲۰۰۷ و با ۲۰۱۷ اشتباه گرفتن
اندروید سیمبین نیس که با کلاک پونصد مگ کار کنه
چی فکر میکردیم چی شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........