حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Bridge هدست واقعیت ترکیبی برای تلفن های هوشمند آیفون

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

شرکت Occipital به‌تازگی هدست واقعیت‌ترکیبی برای آیفون‌های اپل معرفی کرد که در واقع می‌توان آن را یک پلتفرم دانست. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این هدست Bridge نام داشته و قرار است از مارس سال ۲۰۱۷ با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار به فروش برسد. البته Occipital برنامه‌ریزی کرده تا نسخه Explorer Edition را با قیمت ۴۹۹ دلار هفته آینده عرضه دارد. اگرچه تاکنون هدست‌های واقعیت‌ترکیبی و مجازی متعددی برای گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی عرضه شد، اما آیفون‌های اپل در این زمینه بی‌بهره بودند.

حال Occipital این مشکل را حل کرده برای کاربران آیفون چنین محصولی ارائه داده است. به گفته شرکت موردبحث، Bridge با تلفن‌های‌هوشمند آیفون ۶، آیفون ۶اس و آیفون ۷ سازگاری داشته و نمی‌تواند به پشتیبانی از مدل‌های پلاس درآید.

باتوجه به تصویر، در اطراف Bridge سنسورهای ۳D برای اسکن محیط جهت ساخت اشکال AR نصب شده است. از آن‎جایی که لنز دوربین آیفون زاویه دید محدودی دارد، Bridge به زاویه دید ۱۲۰ درجه مجهز است تا موجب افزایش این زاویه دید شود.

گفته شده Bridge از صفحه‌نمایش OLED برخوردار است، همان نمایشگری که شایعه شد در آیفون ۷اس قرار خواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32204/occipital-reveals-usd-399-augmented-reality-iphone-headset/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CATer

واقعاً چرا هدست درست و درمونی برای آیفون تولید نشده بود تا حالا؟ هرچی بوده چینی و گمنام…
احتمالاً فروش خوبی در انتظارشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH