حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش: لمسی کردن نمایشگر تمام لپتاپ ها با ایربار

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، لپ‌تاپ

لپتاپ های لمسی زیادی این روزها در بازار هستند که شاید شما را هم به فکر ارتقا انداخته باشند اما به دلیل دردسرهای تعویض و البته هزینه های آن، بی خیالش شده باشید. امروز می خواهیم با گجت جالبی به نام Airbar (ایربار) که نمایشگر لپتاپ شما و یا هر لپتاپ دیگری را لمسی می کند آشنا شویم! این یک حقه نیست، به ما اعتماد کنید و با ترنجی همراه باشید.

گجتی به نام AirBar به تازگی ارایه شده است که شما را قادر می سازد لپتاپ خود را تبدیل به یک لپتاپ با صفحه نمایش لمسی کنید و این کار به راحتی هر چه تمام صورت می گیرد! کافی است ایربار (Airbar)‌ را با USB به دستگاه خود متصل کنید و آن را زیر نمایشگر قرار دهید، تمام! بدین صورت نمایشگر لپتاپ شما لمسی می شود، شاید باور نکنید به همین دلیل شما را به تماشای ویدیو زیر دعوت می کنیم:

[aparat id=”m1reC”]

همانطور که دیدید این ابزار جانبی مفید برای لپتاپ هایی در اندازه های ۱۱٫۶، ۱۳٫۳، ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی موجود است که بازه وسیعی از لپتاپ ها را شامل می شود. ایربار (Airbar) به صورت رسمی با سیستم عامل های ویندوز و کروم ارتباط برقرار می کند اما همانطور که دیدید تا حدودی روی مک بوک ها نیز عملکرد دارد اما ناقص. نظر شما چیست؟ به نظر شما چنین گجتی برای شما لازم است؟ به نظر ما اگر قیمت مناسبی داشته باشد، دستگاه بسیار جالبی است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/user/unboxtherapy/videos”]Unbox Therapy[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammadh hossein

قیمتش ۶۸ دلاره که میشه حدود ۳۰۰ هزار تومن که البته وقتی تو ایران بیاد بیشتر از اینا قیمت می خوره 🙂

AK_007

عالیه

Alibitaraf

So cool

daneshavaran

با تشکر از نوشته خوبتان در این زمینه باید عرض کنم روش دیگری هم وجود دارد که اون هم استفاده از فریم لمسی کننده است که 10 نقطه رو همزمان بهتون میده و در سایز های بزرگتر هم حتی جواب میده خیلی قیمت مناسب و نصب آسانی دارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)