حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می نوت ۲ (Mi note 2) مشخص شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

می نوت ۲ فبلت دو لبه خمیده شیائومی است که با طراحی نسبتا متقارن خود از نظر میزان خمیدگی قاب پشتی و نمایشگر، آمد تا پس از گلکسی نوت ۷ یک شگفتی ویژه در طراحی صنعت موبایل باشد. در این مطلب می خواهیم نگاهی داشته باشیم به عملکرد باتری می نوت ۲ (Mi note 2)، با ترنجی همراه باشید.

mi-note-2-batterylife

می نوت ۲ (Mi note 2)‌ با باتری ۴۰۷۰ ارایه می شود که تقریبا ۱۰٪ کمتر از باتری حجیم ۴۴۰۰ میلی آمپری می میکس (Mi Mix)‌است. عمر باتری شیائومی می میکس (Mi Mix) را با هم دیدیم و عملکرد خیلی خوبی را از خود ارایه داده بود. حال می نوت ۲ با عملکردی متفاوت نسبت آن ارایه شده است.

می نوت ۲ با وجود حجم باتری کمتر اما تقریبا ۱ ساعت بیشتر می تواند ویدیو پخش کند و دلیل آن را شخصا نمی توانم درک کنم! در مقابل تقریبا ۴ ساعت مدت زمان وبگردی و افت به کمی بیشتر از ۹ ساعت زمان وبگردی با وای فای کمی نگران کننده است، آن هم با چنین حجم باتری بزرگی که برای آن در نظر گرفته شده است. از نظر مدت زمان مکالمه نیز حدود ۴ و نیم ساعت عمر کمتر نسبت به می میکس قابل انتظار است.

در مجموع می توان گفت می نوت ۲ باتری خوبی دارد که البته به نسبت حجمی باتری در نظر گرفته شده برای آن باید بتواند عملکرد بهتری نیز داشته باشید، نظر شما چیست؟ عملکرد شیائومی را در بخش باتری می نوت ۲ می پسندید؟ عمر باتری موبایل شما چطور است؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_note_2-review-1532p3.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HAMID ARAZ

من به عنوان مصرف کننده با حجم باتری کاری ندارم. عمر باتریش خیلی خوب و راضی کننده س

Alibitaraf

عالیه! من خیلی وقته به فکر خریدشم تا عید اگه بشه بخرمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)