حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی ۱۱ (HTC 11) با نمایشگر بدون حاشیه و حافظه رم ۸ گیگابایت؟

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

اچ تی سی ۱۱ پرچمدار سال ۲۰۱۷ این شرکت تایوانی خواهد بود که یا در MWC 2017 یا اوایل تابستان همان سال رونمایی خواهد شد. طبق عادت لو دهنده ها، وقتی به ارایه یک دستگاه حیاتی مثل پرچمدار یک شرکت نزدیک می شویم باید شایعات مختلفی درباره آن منتشر شود! امروز شایعاتی نه چندان دور از انتظار درباره اچ تی سی ۱۱ (HTC 11) منتشر شده است که بد نیست آن ها را با هم مرور کنیم.

اولین شایعه، شایعه ای است که درباره همه پرچمدارهای سال آینده به گوش می رسد و آن چیزی نیست جز نمایشگر بدون حاشیه! به نظر می رسد که اچ تی سی ۱۱ (HTC 11) با نمایشگر ۵.۵ اینچی به رزلوشن QHD ارایه خواهد شد. این نمایشگر با حاشیه بسیار کم است. هر چند این اندازه برای مدل پیش فرض یک چرخدار اصلی شرکت بعید است اما اگر حاشیه تصویر آن کم باشد، چرا که نه؟

به جز نمایشگر بدون حاشیه به گوش می رسد که احتمالا اچ تی سی ۱۱ با ۸ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود که عدد بزرگی است! همچنین چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ با پردازنده گرافیکی Adreno 540 برای این دستگاه محتمل است. انتخاب حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز در دسترس کاربر خواهد بود تا خود را با محتوای داخل موبایل خود خفه کند (!).

برای دوربین ها انتظار دوربین دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو را داریم که آنچنان بعید نیست چرا اچ تی سی هود در این زمینه سابقه دار است و نزدیک به سه سال پیش اچ تی سی وان ام ۸ با دو دوربین ارایه شد. برای باتری اما حجم ۳۷۰۰ میلی آمپر حدس زده می شود که با وجود شارژ سریع نسل ۴ کوالکام حتی تا ۲۰ درصد سریع تر از نسل کنونی یعنی شارژ سریع نسل سوم این شرکت شارژ می شود.

قاعدتا انتظار رونمایی اچ تی سی ۱۱ با اندروید ۶ یک انتظار نا به جا است و قطعی ترین شایعه درباره آن، ارایه با اندروید ۷ است. رابط کاربری نسخه هشتم اچ تی سی یعنی Sense 8.0 نیز با آن خواهد بود. از نظر قیمتی چیزی معادل ۶۹۱ دلار برچسب خواهد خورد.

نظر شما درباره این شایعات اچ تی سی ۱۱ (HTC 11) چیست؟ به نظر شما کدام یک از آن ها محقق می شود؟ انتظار شما چیست؟ لازم به ذکر است که تصویر مطلب یم طرح مفهومی بوده و لزوما اچ تی سی ۱۱ با این طراحی ارایه نمی شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/HTC-11-rumored-to-have-powerful-chip-borderless-screen-and-a-huge-amount-of-memory_id88869″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rohollah7

خبر خوبی بود به امید موفقیعت htc

REZA

اگه اینجور باشه که بازم میترکونه

hoshang

خیلی عالی میشه

Max.oz

خبرای پرچمدارای اچ تی سی همیشه واسه من جذاب بوده و هست
?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)