حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دیدار با لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید MSI: حضور مجدد اژدهای سرخ در شیراز

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار

دنیای گیمینگ دنیایی پرهیجان و پرسرعت است که جذابیت‌های خاصی برای کاربران کامپیوتر دارد. این هیجان وقتی که همراه با آخرین فناوری‌های گیمینگ باشد، به بالاترین حد خود می‌رسد. در پی برگزاری مراسم‌های مختلف، این بار اژدهای سرخ MSI برای بار دوم به شیراز رسیده است و لپ‌تاپ‌های جدید گیمینگ MSI مهمان اهالی استان فارس خواهند بود.

کمپانی نام‌آشنای MSI که امروزه با محصولات خاص خود، به عنوان پیشرو در صنعت گیمینگ شناخته می‌شود، بار دیگر قصد دارد حضور خود را در بازارهای ایران تثبیت کند. بدین منظور کمپانی MSI با لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدی خود که مجهز به کارت‌ گرافیک سری GTX 10 هستند، در مجتمع کامپیوتر ملاصدرای شیراز حضور خواهد داشت.

بخش لپ‌تاپ‌های گیمینگ شرکت MSI این امکان را فراهم کرده است تا در این رویداد، شما هم بتوانید از آخرین محصولات گیمینگ و فناوری‌های این کمپانی بازدید کنید و حتی تجربه‌ای جدید از واقعیت مجازی (VR) را به وسیله لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت در ذهن خود ثبت کنید.

msi-shiraz

همچنین با حضور در غرفه MSI می‌توانید در قرعه‌کشی‌های جذاب آن، شرکت کنید و برنده جوایز ارزنده‌ای شوید. ضمن اینکه می‌توانید از هدایای ویژه‌ برای خریداری لپ‌تاپ‌های گیمینگ بهره‌مند شوید.

بنابراین از همه شما دعوت می‌کنیم تا در رویداد MSI در شیراز حضور داشته باشید. حضور در این مراسم برای همه دوستداران دنیای کامپیوتر و گیمینگ، آزاد و رایگان است. پس شانزدهم آذرماه ۹۵ از ساعت ۱۷ در شیراز (مجتمع کامپیوتر ملاصدرا) منتظر دیدار با اژدهای سرخ MSI باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....