حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درز تصویری از نسخه سفید/طلایی ZUK Edge

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

گوشی‌هوشمند ZUK Edge مدتی پیش تاییدیه TENAA چین را دریافت کرد و چندین تصویر پیرامون آن منتشر شده است. حال به تازگی شاهد انتشار تصویری از نسخه سفید/طلایی این محصول لنوو هستیم که زیبا به چشم می‌آید. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

باتوجه به تصویر جدید که نسبت به تصاویر قبلی تفاوت‌هایی را نمایش می‌دهد، ZUK Edge از نمایشگر بدون حاشیه برخوردار نیست و شباهتی به یک تلفن‌هوشمند معمولی دارد. پیش از این تصاویر باکیفیتی منتشر نشد و حال تصویر جدید اطلاعات طراحی بیشتری به دست می‌دهد.

lenovo_zuk_edge-560x644

به نظر می‌رسد ZUK تنها از یک شیشه ۲٫۵ بعدی در ZUK Edge بهره گرفته است و خبری از صفحه‌نمایش منحنی نیست. از مشخصات این محصول پرچمدار باید به نمایشگر ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه رم ۴/۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۸ مگاپیگسلی اشاره کرد.

با قیمت ۳۹۰ دلاری، ZUK Edge مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌هوشمند با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود. به هر حال جهت کسب جزئیات کافی باید منتظر زمان رونمایی آن توسط ZUK بود که انتظار می‌رود پیش از پایان سال جاری معرفی شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/_zuk_edge_now_pictured_in_white_gold_to_be_priced_at_390-news-21985.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AK_007

طراحیش جالبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH