حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصاویر Blackberry Mercury را به ما نشان می دهند؟ جانشین پاسپورت؟

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

بلک بری دیگر موبایل های خود را طراحی و تولید نمی کند، به نوعی می توان گفت بلک بری توسط آلکاتل خریداری شده است اما هنوز محصولات تولید شده تحت برند بلک بری تولید و به فروش می رسد. دو محصول جدید خانواده DTEK این برند دقیقا دو دستگاه از آلکاتل است که تحت برند بلک بری فروش می رسد. امروز شایعاتی درباره آخرین محصول بلک بری که طراحی این شرکت را دارد منتشر شده و در آن دستگاهی متفاوت اما آشنا از برند بلک بری را شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با دستگاهی که کد اسم آن Mercury است، آشنا شویم.

mercury

دستگاهی که در تصویر بالا می بینید به نام mercury شناخته می شود و مشخصا هر کاربری را ببینید حدس می زند که از تولیدات بلک بری باشد! این شرکت به تولید موبایل هایی با صفحه کلید فیزیکی کامل شهرت دارد و از روزگار دیرین چه در دستگاه های هوشمند چه در دستگاه های ساده این طراحی را حفظ کرده است.  حفظ صفحه کلید مجازی روی یک دستگاه مبتنی بر پلتفرم کاملا لمسی کمی سخت است و طراحی را چالش برانگیز می کند. به همین تصویر که نگاه کنید کاملا حس کشیده بودن نامتعارف آن شما القا می شود. بلک بری در پاسپورت با انتخاب نسبت تصویر عجیب ۱:۱ یا همان نمایشگر مربعی سعی کرد تا دستگاهی لمسی با کیبرد کامل سخت افزاری تولید کند که عرض و طول متناسب داشته باشد و این کار نیز موفق بود اما عرض دستگاه خیلی زیاد بود. پس از آن این شرکت پرایو را تولید کرد که یک دستگاه کشویی بود بدین صورت کیبرد کامل فیزیکی را در خود جای داده بود.

حال به عنوان آخرین تلاش مستقیم این شرکت در طراحی شاهد توسعه طراحی بر مبنای پاسپورت هستیم اما این بار نسبت تصویر نمایشگر ۴.۵ اینچی HD آن برابر ۲:۳ است. نمایشگر پاسپورت نیز همین قطر را داشت اما با نسبت تصاویر ۱:۱.

mercury-1

از نظر سخت افزاری باید گفت مشخصاتی چون چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آدرس یک دستگاه رده میانه را به ما می دهد. نظر شما درباره این دستگاه، یعنی Blackberry mercury چیست؟ کیبرد کامل فیزیکی را می پسندید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Do-these-pictures-show-off-the-QWERTY-equipped-BlackBerry-Mercury_id88593″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad-b2

منتظر یک گوشی از بلک بری هستم با کیبورد فیزیکی خاص و زیبا و قدرتمند…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)