حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروز یک مشکل جدی در دوربین گوگل پیکسل

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | گوگل

پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل بهترین دوربین موبایل تست شده در بین دستگاه هایی که آزماشگاه Dxo تست کرده است را دارد و با امتیاز ۸۹ جایی بالاتر از گلکسی اس ۷، اچ تی سی ۱۰ و آیفون ۷ قرار دارد. بدین صورت است که یکی از نقاط قوت اصلی در فروش این دستگاه می تواند همین بخش باشد و کاربرانی زیادی توجهشان معطوف این بخش است. حال به نظر می رسد یک مشکل نسبتا جدی در بخش دوربین گوگل پیکسل رخ داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 ۱

مشکلی که به تازگی توسط برخی کاربران پیکسل و پیکسل ایکس ال گزارش شده است مبنی ظاهر شدن خطوط عمودی بنفش در برنامه دوربین است. به نقل از این کاربر، مشکل یاد شده همیشه رخ نمی دهد اما به صورت منظم هر چند مدت یک بار خود را نشان می دهد. این مشکل فقط مربوط به یک کاربر نبوده و کاربرانی زیادی مشکل مشابهی را در قسمت پشتیبانی گوگل مطرح کرده اند و جواب هایی همچون پاک کردن حافظه کش برنامه دوربین یا پاک کردن و دورباره نصب کردن برنامه دوربین را راهنمایی گرفتند که البته این راه ها پاسخگو نبوده است. جالب است بدانید که این موضوع در استفاده از برنامه های ثالث برای عکس گرفتن نیز رخ می دهد. جالب است بدانید یکی از کاربران که دستگاه خود را به دلیل این مشکل تعویض کرده بوده نیز دوباره دچار این دردسر شده است.

۲

گوگل از پاسخگویی به سوالات اجتناب کرده و احتمالا در حال بررسی مشکل به وجود آمده است. در صورت انتشار اخبار تکمیلی، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. شما گوگل پیکسل دارید؟ با این مشکل مواجه شده اید؟ به نظر می رسد پیکسل های بی نقص گوگل کم کم مشکلات خود را بروز می دهند! البته از یاد نبرید که وجود داشتن مشکل در یک دستگاه امر طبیعی است و امیدواریم که با به روزرسانی نرم افزاری برطرف شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Some-Google-Pixel-phones-have-major-camera-issues_id88472″]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

امتیازش مگه ۸۹نبود؟

REZA

الان میاد میگه اچ تی سی توی ساخت پیکسل ها کمک فراوانی به ما توی اکثر بخش ها از جمله دوربین و طراحی کرده!

Amir.M98

امتیاز Pixel و Pixel XL در DXO 89 بوده و هست،این برای بار دومه که اشتباهی میگین ۹۰ هستش امتیازش!!!!

mega08

htc one ی که داشتمم این مشکلو داشت. و تا جایی که یادمه one sv هم این مشکل وجود داشت. !

Saman

اینم از گوشی فوق العاده ای که میگفتین xz رو میخوره
گوگل همیشه شرکت سودجو و منفعت طلب بوده،
این همه مشکل از دوربین؟

Soheil xperai1

اصلا این تیکه پلاستیک در حد Z4 هم نیست XZ که جای خود دارد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)