شیائومی یک برند موفق چینی است که با تولید محصولاتی حساب شده و مشخصات مناسب در کنار طراحی با کیفیت و عرضه در رده قیمتی کاملا وسوسه کننده توانسته است خیلی از کاربران را مجاب به انتخاب دستگاه های آن به عنوان دستگاه هایی با ارزش و تصمیم گرفتن به تست آن ها نموده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عملکرد شیائومی در یکی از بزرگترین بازارهای در حال توسعه موبایل را با هم بررسی کنیم.
شیائومی هند به تازگی آماری از فروش چارک سوم سال ۲۰۱۶ خود منتشر کرده است که در آن شاهد فروش بیش از دو میلیون دستگاه از این شرکت در هند هستیم. این تعداد شاید در مقابل فروش چند ده میلیونی شرکت های بزرگتری دیده نشود اما دو مورد را باید توجه کنید، اول اینکه این آمار فروش هند است نه در بازار جهانی و دوم اینکه شیائومی برندی نوپا است که کمتر از ۲ سال در هند فعالیت می کند.
این آمار نسبت به سال گذشته شاهد رشد ۱۵۰ درصری است که نشان از فعالیت قوی شیائومی در بازار هند دارد. همچنین به تازگی اعلام شده است که در ۱۸ روز ماه اول چارک چهارم یعنی اکتبر، آنها توانسته اند به تنهایی ۱ میلیون دستگاه موبایل هوشمند شیائومی به فروش برسانند.
این یعنی باید منتظر اعلام یک رکورد فوق العاده برای چارک جهارم سال ۲۰۱۶ باشیم. این نشان می دهد که شیائومی در مسیر صحیحی گام برداشته است و علاوه بر عرضه دستگاه های میان رده فوق العاده با قیمت خیلی خوب، در رده پرچمدارها نیز با ارایه می نوت ۲ و می میکس، نوآور بودن خود را به خوبی ثابت کرد تا صرفا یک شرکت چینی شبیه به دیگر شرکت ها که محصولاتی کاملا مشابه یکدیگر تولید می کنند، نباشد.
نظر شما درباره عملکرد شیائومی در بازارهای در حال توسعه چیست؟ به نظر شما این شرکت در کشور ما نیز می تواند به خوبی عمل کند؟
[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomis_q3_sales_hit_2_million_milestone_in_india__an_yoy_growth_of_over_150-news-21876.php”]GSMArena[/button]
برند ارزشمندیه
به جایگاهش میرسه