حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی اس۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه غیر قابل ارتقا و ۶ گیگابایت رم

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

کمپانی های سامسونگ و اپل دو کمپانی بزرگ و پیشرو در عرضه گوشی های هوشمند و همچنین ساعت های هوشمند هستند و مشهورترین رقابت در بازار گوشی ها ، معمولا حول محور دو گوشی هوشمند این دو برند می چرخد .

کمپانی سامسونگ و اپل هر ساله با عرضه جدیدترین گوشی های پرچمدار خود ، بازار رقابت گوشی های هوشمند را داغ نگه می دارند به نوعی که بین دو پرچمدار این کمپانی ها جنگ هم راه می افتد !! . از جدیدترین پرچمدار های دو برند اپل و سامسونگ به ترتیب می توان به دو گوشی گلکسی اس۷ و آیفون۷ اشاره کرد که آیفون۷ توسط اپل در تاریخ ۱۶ سپتامبر به صورت رسمی پرده برداری شد اما حالا نوبت عرضه پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ می باشد که این گوشی هوشمند قرار است تحت عنوان گلکسی اس۸ ، عرضه شود .

با وجود اینکه چند ماه با معرفی این گوشی هوشمند فاصله داریم اما روز به روز اطلاعات گلکسی اس۸ لو میرود و اگر خبر های ترنجی را دنبال کرده باشید شایعات پیرامون این گوشی را مشاهده کرده اید . از جدیدترین این اطلاعات میتوان به وجود اسکنر عنبیه چشم و صفحه نمایش بدون حاشیه گلکسی اس۸ اشاره کرد که در پست های ذکر شده این مورد ها را بررسی کردیم .

اما با تکیه بر خبریکه در سایت PhoneArena منتشر شد ، سامسونگ گلکسی اس۸ قرار است از ۶ گیگابایت حجم برای حافظه رم استفاده کند و برای بخش حافظه ی داخلی نیز از ۲۵۶ گیگابایت حجم پشتیبانی می کند که مانند نسل گلکسی اس۶ از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمی کند ولی تفاوت این دو نسل در این است که در گلکسی اس۶ ۳۲ گیگابایت حجم در دسترس بود که این ظرفیت بسیار کم در نظر گرفته شده بود و این موضوع یکی از مهمترین مشکلات کاربران در گلکسی اس۶ بود که قرار است در گلکسی اس۸ به خوبی رفع شود !!!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S8-series-to-max-out-at-6-GB-RAM—256-GB-storage_id88340″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

از اون دست شایعاتیه که باورپذیریش سخته!

Yas

شدیدا موافقم ب شرط اینکه حافظه ها پایین تر از ١٢٨ و ٢۵۶ باشن
۶۴ هم براى اس٨ کمه واقعا
درغیر این صورت کاربران اس٨ عین اس۶ از کمبود حافظه رنج میبرن

Yas

ببخشید

حافظه ها پایین تر نباشن
اشتباه نوشتم پایین باشن

Yas

یه انتقاد
آقا صدرا چرا بخش ویرایش حذف شده
حداقل یه زمان ٣٠ثانیه اى باشه بهتره تا اینکه با یه کامنت دیگه بخواى اشتباه تایپى رو درست کنى

mega08

اگه بدون درگاه مموری باشه عالی میشه. دیگه مموریهای آشغال نمیدانزن رو گوشی بعد بگن .کند شده. اینجوری .ی پارچه تره

ss

من نمیدونم سامسونگ چرا اینجوری میکنه تو اس۶ و نوت۵ کارت حافظه رو حذف میکنه تو اس۷ دوباره میزاره بعد تو اس۸ حذف میکنه کارت حافظه باید باشه چون حافظه کم میاد هرچقدر هم حافظه داخلی زیاد باشه
اس۸ باید یه گوشی کامل باشه مثل اس۷ تا کابر هیچ کمبودی نکنه

BENI.chalton

اس هشت سامسونگ با تمام گوشیهای تاریخ موبایل فرق داره این گوشی یه گوشی بیرحم هست که انتقام نوت هفت رو میخواد بگیره پس این گوشی رویایی ترین گوشی موبایل خواهد بود.

CATer

کمی غیر منطقیه
هم ۶ گیگ رم
هم ۲۵۶ گیگ حافظه
حالا بازم شاید توی بالاترین حالت یه ۲۵۶ بده، اما ۶ گیگ رم؟؟؟؟؟؟؟؟ استغفرالله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........