حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل بعدی پرچمدار شیائومی مارس ۲۰۱۷ معرفی می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

شرکت شیائومی که مدت زمان طولانی از تاسیس آن نمی‌گذرد توانسته تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان داده و جایگاه قابل‌توجهی در صنعت تلفن‌هوشمند کسب کند. این شرکت که تاکنون تمامی محصولات ۲۰۱۶ خود را معرفی کرده، قصد داشته همزمان با دیگر رقبا، پرچمدار ۲۰۱۷ را معرفی کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس گزارشات تازه انتشار یافته، شرکت چینی مشغول طراحی و توسعه نسل‌بعدی پرچمدار خود Mi 6 بوده و قصد داشته در مارس ۲۰۱۷ همزمان با دیگر رقبا آن را معرفی کند. گفته می‌شود این تلفن‌هوشمند به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، حافظه رم ۶ گیگابایتی و برخی مشخصات دیگر مجهز است.

اطلاعات کافی از Mi 6 دردسترس نیست و باید منتظر ماند تا در اوایل ۲۰۱۷ شرکت شیائومی به رونمایی از پرچمدار جدید خود بپردازد. در اخباری مرتبط Hugo Barra از مدیران ارشد کمپانی بیان داشت که میزان فروش تلفن‌هوشمند اهمیتی برای آنها دارد اما سود حاصل از این فروش برای این کمپانی اهمیتی ندارد.

به هر حال عدم وجود جزئیات حقیقی از Mi 6 موجب اظهار نظر نادرست درباره آن می‌شود و تنها گذر زمان می‌تواند حقیقت را روشن سازد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.nextpowerup.com/news/31862/xiaomi-might-unveil-next-gen-flagship-in-march/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH