حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم شارژ بیسیم؛ ویژگی برتر آیفون ۸ جدید !

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، حتما بخوانید

به تازگی گزارشی از KGI دریافت شده است مبنی بر اینکه شرکت اپل در حال تغییر و تحولاتی بر روی آیفون جدید خود (آیفون ۸) می باشد. این گزارش حاکی از آن است که این شرکت در حال تغییراتی بر روی پوشش شیشه ‌ای گوشی خود جهت پشتیبانی از سیستم شارژ بیسیم می باشد.

این گزارش اشاره‌ای دارد بر اینکه محصول سال ۲۰۱۷ اپل ظاهراً یک مدل تمام شیشه‌ای خواهد بود که شرکت پگاترون (Pegatron) مسئول عرضه سیستم شارژ بیسیم این محصول خواهد بود.

این مدل تمام شیشه‌ای به نحوی طراحی شده است که بتواند در برابر فرکانس بالای سیستم شارژ بیسیم جهت شارژ باتری دوام آورد، همچنین قطعات فلزی داخل آن نیز با آلیاژهایی ساخته شده‌اند که محدودیتی برای سرعت سیستم شارژ بیسیم نداشته باشند.

افزون بر این مطالب؛ ظاهراً جاناتان آیو ( Jonathan Ive) قصد معرفی یک مدل مفهومی از آیفون را داشت که به شکل یک ورق کاملاً شیشه‌ای بوده است. البته تولید این طرح مفهومی مربوط به چندین سال آینده می باشد.

وی افزود: به اعتقاد ما یکی از دلایل اصلی که موجب تغییر جنس بدنه گوشی‌های آیفون از فلزی به شیشه‌ای؛ قطعا همین مسئله پشتیبانی از سیستم شارژ بیسیم آن خواهد بود. وی در این باره بیان کرد “جهت اطمینان از عملکرد برتر، ما اعتقاد داریم که این سیستم، برای تامین کننده و توسعه دهنده EMS بسیار مناسب است و پس از آن می‌توان یک آزمون جامع و کامل از آن به عمل آورد”.

در ادامه بحث اشاره‌ای به تامین منابع جهت توسعه و تولید آیفون ۸ OLED داشت؛ که در پی آن اظهار کرد “انتظار داریم که پگاترون یک منبع منحصر به فرد جهت تولید سیستم شارژ بیسیم برای آیفون ۸ باشد”.

اما همچنان قطعیت این خبر تایید نشده است که آیا سیستم شارژ بیسیم بر روی آیفون به صورت داخلی خواهد بود یا یک سیستم جداگانه، که همراه گوشی به فروش خواهد رفت. گزارشات قبلی حاکی از این موضوع می باشند که اپل در سال جدید ۳ گوشی آیفون را در مدل‌های ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی ( احتمالا ۵٫۷ یا ۵٫۸ اینچ ) و یک مدل OLED انعطاف پذیر که دارای یک مساحت ۵٫۱ یا ۵٫۲ اینچی تماماً فعال می‌باشد؛ رونمایی خواهد کرد.

وی در پایان مطالب خود نیز به این نکته اشاره کرد که، طراحی سیستم شارژ بیسیم به نحوی خواهد بود که دستگاه نیازی به نزدیک بودن یا تماس مستقیم با صفحه یا منبع اصلی سیستم شارژ بیسیم، جهت سهولت در کاربری هنگام شارژ را؛ نخواهد داشت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/57951/iphone-8-features-glass-casing-to-support-wireless-charging-report”]iclarified[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی