حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گوشی نوکیا Pixel با اندروید ۷٫۰ نوقا در Geekbench رویت شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، نوکیا

کمپانی نوکیا پس از گذشت ۴ سال قرار است در سال ۲۰۱۷ با چند محصول جدید خود وارد بازار گوشی های هوشمند شود که اخیرا با خبر هایی مبنی بر اطلاعات جدید گوشی های نوکیا در وبسایت ترنجی همراه بودید .

دقایقی پیش در خبر اطلاعات لو رفته از گوشی جدید نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ مشاهده کردیم که یکی از جدیدترین گوشی های نوکیا قرار است با صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی یا ۵٫۵ اینچی عرضه شود و از طراحی تمام فلز در این گوشی هوشمند استفاده شده است و همچنین از دیگر ویژگی های این گوشی میتوان به پشتیبانی از رزولوشن ۲K ، فابلیت ضد آب بودن و به کارگیری لنز کارل زایس برای دوربین اصلی اشاره کرد که تاکنون همین اطلاعات از این گوشی به بیرون درز شده است .

با تکیه بر خبری که در وبسایت phonearena منتشر شده است ، کمپانی نوکیا قرار است گوشی هوشمندی را تحت عنوان نوکیا Pixel عرضه کند که به تازگی اطلاعاتی از این گوشی هوشمند در Geekbench به بیرون درز کرده است که به بررسی آنها می پردازیم ، با ترنجی در ادامه ی مطلب همراه باشید .

گوشی نوکیا Pixel

گوشی نوکیا Pixel قرار است در بخش پردازنده خود به یک چیپست دو هسته ای Snapdragon 200 کوالکام مجهز باشد که فرکانس پردازشی ۱٫۱۹GHz را در اختیار گوشی قرار می دهد و در کنار این پردازنده یک چیپست Adreno 302 وظیفه ی انجام فرامین گرافیکی را بر عهده دارد و همچنین یک رم ۱ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است . با توجه به این پردازنده تکنولوژی Quick Charge 3.0 در این گوشی قرار دارد و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا به صورت پیشفرض برای این گوشی نصب می باشد . در آخر باید گفت : با توجه به عکسی که در بالا آمده است گوشی نوکیا Pixel در Geekbench امتیاز ۴۰۴ را در تست single-core و امتیاز ۶۶۱ را در تست multi-core به دست آورده است که در مقایسه با گوشی هوشمند D1C که در خبر گوشی یا تبلت و یا شاید هر دو!؟ همه آن چه از Nokia D1C می‌دانیم اطلاعات آن را بررسی کردیم ، گوشی ضعیف تری می باشد از این جهت که گوشی D1C نوکیا در تست single-core امتیاز ۶۸۲ و در تست multi-core امتیاز ۳۲۲۹ را به ثبت رسانده است که آمار بسیار بالاتری را نسبت به گوشی نوکیا Pixel دارد .

به نظر شما کمپانی نوکیا بعد از غیبت چند ساله ی خود میتواند با گوشی نوکیا Pixel طرفداران را جذب کند ؟ آیا نباید سمت گوشی های قدرتمند تری برود ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokias-new-Android-powered-entry-level-handset-turns-up-on-Geekbench-powerd-by-Android-7.0.1_id88193″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

بعید میدونم اوایل خیلی قوی ظاهر بشه چون تمامی پتنت هارو به مایکروسافت بی لیاقت فروخت
اما بعد از مدتی دوباره میتونه موفق بشه

HAMID ARAZ

گوشی پایین رده هم برای بازگشت نوکیا لازمه. ولی باید دید چه قیمتی برای این گوشی و بقیه گوشیا در نظر گرفته. به نظرم قیمت خیلی تعیین کننده س!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........