حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی با محصولی جدید در CES 2017 حضور پیدا می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

شرکت شیائومی به‌تازگی در صفحه رسمی توییتر خود خبر از حضور در نمایشگاه CES 2017 را داده است. حضوری که باید آن را برای شیائومی نخستین دانست و قرار است از محصول جدید این شرکت رونمایی شود. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

نمایشگاه CES 2017 قرار است از ۵ الی ۸ ژانویه در لاس‌وگاس برپا شود. نمایشگاهی که کمپانی‌های مختلف و مطرح در آن حضور پیدا کرده و از آخرین محصولات خود رونمایی می‌کنند. اگرچه محصول بارز شیائومی تلفن‌هوشمند است، اما این شرکت تازه تاسیس، محصولات الکترونیکی و هوشمند دیگری چون دوچرخه، تلویزیون، لپتاپ و برخی دیگر نیز به فروش می‌رساند.

شیائومی در توییتر خود چنین می‌نویسد:

هی وگاس! برای اولین بار محصولی کاملا جدید معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید حدس بزنید؟

شیائومی تاکنون هیچ تلفن‌هوشمندی در خاک ایالات‌متحده عرضه نکرده اما اخیرا Hugo Barra یکی از مدیران کمپانی در گفتگویی با بلومبرگ خبر از عرضه محصولات این شرکت در ایالات‌متحده را داده است. در پرسشی دیگر از Barra پرسیده شد چرا شیائومی محصولات خود را در ایالات‌متحده عرضه نمی‌کند وی بیان داشت که شیائومی شرکتی نوپا بوده و برای رسیدن به اهداف جهانی بایستی به آرامی حرکت کرد.

به هر حال پیش‌بینی درستی نمی‌توان از محصول مورداشاره داشت زیرا این شرکت محصولات متعددی را به فروش می‌رساند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/xiaomi-ces-2017-product-launch-730890/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH