حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی شایعه فروش بخش موبایل خود را باز هم تکذیب می کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی

در سالیان گذشته شایعات مکرر و زیادی را درباره احتمال فروش بخش موبایل اچ تی سی شنیده ایم و دلیل آن سخت تر شدن رقابت با رقبای بزرگ این بازار در کنار رقبای نوپای چینی است، شرکت هایی که دستگاهی با ارزش دو برابری را نصف قیمت محصولات شما می فروشد مسلما جایی برای فعالیت شما باقی نمی گذارد. امروز دوباره این شایعه را با هم خواندیم اما اچ تی سی درباره آن اتخاذ موضع کرده و آن را تکذیت نموده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اچ تی سی در گزارش مالی خود برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ باز هم اعلام ضرردهی کرده است اما همچنان در مقابل شایعه فروش بخش موبایل خود مقاومت می کند. اچ تی سی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که این شایعات صحت ندارد. اخباری که به گوش می رسد عنوان می کنند که ۴ شرکت برای خرید اچ تی سی آمادگی خود را اعلام کرده اند که یکی از آن ها هموطن اچ تی سی یعنی تایوانی است.

هر چند این تکذیب کردن ها طبیعی است و تا تمام معامله رسمی نشود، به صورت عمومی اعلام فروش نخواهد شد اما به نظر می رسد که شاید اگر اچ تی سی به همین روال ادامه دهد، ارزش فروش آن پایین تر بیاید. در وضعیت فعلی بازار رقبایی مثل سامسونگ، اپل و شرکت های چینی به خوبی از پس فروش برآمده اند و شرکت های پر آوازه ای همچون سونی، الجی و یا مایکروسافت نتوانسته اند سهم خوبی را از آن خود کنند، HTC نیز همانند همین شرکت ها به هر دست آویزی چنگ می زند تا در بازار باقی بماند.

نظر شما چیست؟ بالاخره HTC بخش موبایل خود را خواهد فروخت؟ شاید بهترین خرید برای گوگل باشد، گوگلی که می خواهد محصولات موبایل خود را خود بسازد اینطور نیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidauthority.com/htc-rumor-smartphone-business-sale-730508/”]androidauthority[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

مردم به فکر کیفیت نیستن با خرید فروش بالای گوشی های چینی میشه اینو فهمید،اونام که پول گوشی لوکس میخوان بدن معمولا ایفون میگیرن،اچ تی سی الان خودشم نمیدونه کدوم طرفیه،بنظرم اگه گوگل بخرش زیادم بد نیست،ولی هیچ چیز خود اچ تی سی نمیشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)