حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حتی پس از گلکسی نوت ۷ هم وفاداری کاربران سامسونگ به این برند به اندازه وفاداری کاربران اپل است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ پس مشکل باتری گلکسی نوت ۷ به وضوح ضربه بزرگی خورد، چه از نظر مالی و چه از نظر اعتباری. مسلما شما هم هم عقیده ما هستید که سامسونگ نیز راضی بود تا ضرر مالی را تحمل کند اما ضرر اعتباری که برند خود، گلکسی و سری نوت وارد شد را به روزگار اول بازگرداند، کاری که بسیار دشوار هم به نظر می رسد. اما امروز نتایج یک نظرسنجی معتبر از رویترز به ما می گوید که وجود مشکلات گلکسی نوت ۷ هنوز هم کاربران سامسونگ به وفاداری وفادارترین کاربران دنیای فناوری، یعنی کاربران اپل هستند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

galaxy-note-7-app-drawer-metal

طبق مطالعات انجام شده در ۵۰ ایالت امریکا بین ۲۳۷۵ کاربر سامسونگ و ۳۱۵۸ کاربر اپل، کاربران سامسونگ هنوز هم به برند خود وفادار هستند و منتظر ارایه موفق بعدی این شرکت، چشم به دستان مدیر بخش موبایل سامسونگ دوخته اند! جالب اینکه در این بررسی آگاه بودن یا نبودن کاربر از برنامه فراخوان سامسونگ برای گلکسی نوت ۷ نیز لحاظ شده است تا میزان تاثیر این موضوع روی کاربران نیز بررسی شود.

نتیجه به این صورت است که ۲۵ درصد کاربرانی که از برنامه فراخوان گلکسی نوت ۷ اطلاعی نداشتند اعلام کرده اند که با دستگاه سامسونگ خود ادامه خواهند داد و در خرید بعدی خود ابتدا به دنبال انتخاب از بین محصولات سامسونگ خواهند بود. ۲۷ درصد کاربرانی که از این موضوع مطلع بودند نیز همین نظر را داشتند. جالب این که ۹۱ درصد از کاربران سامسونگ یک دستگاه موبایل دیگر از این شرکت را در آینده سفارش خواهند داد. این درصد برای اپل برابر ۹۲ است که با توجه به موقعیت سامسونگ در این بازار و فاجعه باتری گلکسی نوت ۷ باید گفت وضعیت برای برند سامسونگ در امریکا خیلی بد نیست.

galaxy-note-7-black-box

این موضوع خود متوجه مشخص شدن سریع مشکل باتری گلکسی نوت ۷ نیز هست، چرا که همان ابتدا سریعا دستگاه ها از بازار جمع آوری شدند. خیلی از کاربران گلکسی نوت ۷ نیز پس از متوجه شدن این مشکل دستگاه خود را با یک گلکسی اس ۷ اج تعویض کردند که خود به سامسونگ کمک بزرگی برای از دست ندادن بازار کرد. همچنین اظهارات تامین کننده چینی قطعات آیفون های اپل هم نشان می دهد که آیفون ۷ یا ۷ پلاس نیز نتوانسته اند کاربران زیادی از کاربران گلکسی نوت ۷ را به خود جذب کنند.

باید بدانید که کاربران عمده خانواده گلکسی نوت افرادی هستند که واقعا نیاز خود را در این دستگاه دیده اند و دستگاه دیگری نمی تواند برای آن ها جایگزین خوبی باشد، به خصوص در اکوسیستم دیگر. البته خبر بد برای این کاربران عدم عرضه مدل دیگری در این خانواده تا شهریور سال ۹۶ است.

نظر شما چیست؟ شما کاربر سامسونگ هستید؟ پس از فاجعه باتری گلکسی نوت ۷ چقدر هنوز به خرید یک دستگاه از این شرکت فکر می کنید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/21/new-poll-shows-galaxy-note-7-recall-hasnt-damaged-samsungs-brand-in-the-us/”]Sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

نه سامسونگ برندی هست که با یکی دوتا ضربه از پا در بیاد نه طرفداراش احمقن که یه برندی مثل سامسونگ که غول دنیای تکنولوزی هست رو ول کنن برن از برندایه چرت پرت خریداری کنن

تا اس ۷ اج هست چرا گوشی دیگه ای بخریم ؟

MehranD

سلام .والا من حدود چهار سال نوت ۲ داشتم که خیلی ازش راضی بودم و بارها تو کوهنوردی از دستم افتاد و ضربه خورد و هاردش سوخت .تعمیر میشد ولی پول دستم بود و شیش ماهه نوت ۵ خریدم و از اینم خیلی راضی هستم. اگر سامسونگ دقیقا اعلام کنه مشکل نوت ۷ چی بوده و برای رفعش دقیقا چه کار خواهد کرد مشکلی در خرید نوت بعدی ندارم. البته ممکنه اگر قصد خرید داشته باشم چند ماهی منتظر بشم .به دو دلیل : اول اینکه قیمت افت کنه و دوم اینکه بررسی‌های اینترنتی روی نوت بعدی انجام بشه و با اطمینان خاطر خرید کنم . فکر میکنم نوت بعدی باید بهترین گوشی ازسری نوت تا به الان از آب در بیاد چون سامسونگ قطعا میخواد اعتبارش رو برگردونه و باید بهترین رو ارائه بده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)