حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۹ لایت (Mate 9 lite) رسما معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

هواوی با معرفی نسخه لایت فبلت میت ۹ خود حالا این مدل را در ۴ انتخاب متفاوت در دسترس شما قرار خواهد داد. میت ۹، میت ۹ پورش دیزاین، میت ۹ پرو و حالا میت ۹ لایت. نسخه لایت در سکوت خبری و خیلی کم حاشیه رونمایی شد اما مشخصات جالب توجهی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هواوی میت ۹ لایت (Mate 9 lite) آشنا شویم.

huawei-mate-9-lite-2

از نظر طراحی می بینیم که بدنه آلومینیومی به همراه شیشه ۲٫۵D در جلو نمای زیبایی به دستگاه داده اند. پشت دستگاه نیز آلومینیومی است و این بار تنها در بالای قاب پشتی یک بخش پلاستیکی برای آنتن وجود دارد و برخلاف قبل در پایین قاب چنین بخشی دیده نمی شود. میت ۹ لایت فعلا در سه رنگ طلایی، خاکستری و سفید عرضه خواهد شد که در تصویر آن ها را می بینید:

huawei-mate-9-lite-2 huawei-mate-9-lite

به مشخصات سخت افزاری میت ۹ لایت می پردازیم، مسلما نباید انتظار داشته باشید که میت ۹ لایت همانند دیگر اعضای خانواده میت قوی باشد اما از یاد نبرید که این ارزان ترین عضو خانواده میت نیز هست! البته این بدین معنا نیست که شما با یک دستگاه ضعیف رو به رو هستید. ابتدا باید بگوییم چیپست در نظر گرفته شده برای میت ۹ لایت مدل کایرین ۶۵۵ هواوی است. این چیپست برای پردازنده مرکزی از ۸ هسته که با فناوری big.LITTLE شرکت ARM به صورت ۲ شاخه ۴ هسته ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند عرضه می شود. فرکانس ۴ هسته آن ۲٫۱ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر ۱٫۷ گیگاهرتز است اما درباره نوع این هسته ها یا پردازنده گرافیکی اطلاعاتی در دسترس نیست. در کنار این چپست شما می توانید انتخاب های حافظه داخلی و حافظه رم را در حالت های ۳۲ و ۳ گیگ یا ۶۴ و ۴ گیگ در نظر داشته باشید که این نیز در رده پرچمدارهای سال گذشته است!

این نیز در رده پرچمدارهای سال گذشته است

سیستم عامل میت ۹ لایت اندروید ۶ است که با رابط کاربری EMUI 4.1 ارایه می شود. نمایشگر مدل لایت یک فبلت ۶ اینچی مسلما نمی تواند از ۵٫۵ اینچ کوچکتر باشد! نمایشگر ۵٫۵ اینچی هواوی میت ۹ لایت با رزلوشن FHD ارایه می شود که خوب به نظر می رسد.

huawei-mate-9-lite-1

به بخش دوربین ها می رسیم! دوربین اصلی دوگانه بوده و ترکیب دو دوربین ۱۲ و ۲ مگاپکسلی است. اگر به دنبال برند لایکا می گردید باید بگوییم اینجا همکاری با این شرکت وجود ندارد. دوربین سلفی میت ۹ لایت ۸ مگاپیکسلی است که به نظر خوب باید باشد. دوربین اصلی با پیکسل های نسبتا بزرگ ۱٫۲۵ میکرومتری ارایه می شود و فوکوس سریع ۰٫۳ ثانیه ای نیز دارد.

ابعاد میت ۹ لایت برابر ۱۵۰٫۹*۷۶٫۲*۸٫۲ میلی متر و وزن آن برابر ۱۶۲ گرم است که این ضخامت و وزن توجیحی برای باتری بزرگ ۳۳۴۰ میلی آمپری آن نیز می تواند باشد. حسگر اثرانگشت نیز در پشت دستگاه مشخص است.

هنوز درباره قیمت و زمان عرضه اطلاعاتی منتشر نشده است. نظر شما درباره هواوی میت ۹ لایت (Mate 9 lite) چیست؟ به نظر دستگاه خوبی می رسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://consumer.huawei.com/en/mobile-phones/tech-specs/mate9lite-en.htm”]huawei[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MILAD

خیلى کلفت شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)