حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات فنی گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J3 2017) لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

کم کم به سال ۲۰۱۷ نزدیک می شویم و مدل های ۲۰۱۷ خانواده های مختلف موبایل های هوشمند سامسونگ نیز یک به یک لو رفته (!) و باید منتظر رونمایی بی سر و صدا یا کم سر و صدای آن ها باشیم. می گوییم بی سر و صدا چرا که برای مثال مدلی به نام galaxy J1 mini Prime به مدل عددی SM-J116 که هنور رونمایی هم نشده است، در بازارهای ایران به فروش می رسد! امروز اما شاهد لو رفتن یک رندر و برخی مشخصات یکی دیگر از اعضای خانواده محبوب گلکسی جی (galaxy J) به نام گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J 2017) هستیم که بد نیست آن ها را مرور کنیم، با ترنجی همراه باشید.

screen-shot-2016-11-18-at-06-45-10-204x405

این رندر لو رفته از گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (Galaxy J3 2017) است. اگر گلکسی جی ۳ ۲۰۱۶ را به یاد داشته باشید (اگر هم به یاد ندارید به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید!) می بینید که آن طرای دو رنگ فریم جلویی دیگر وجود ندارد و شاهد یک رنگ طوسی برای کل پنل چلویی هستیم. از رابط کاربری می توان حدس زد که سیستم عامل آن حداقل اندروید ۶ هست و با احتمالی ضعیف تر، شاید اندورید ۷! در مجموع می توان گفت ظاهر این دستگاه شبیه به یک موبایل کاملا قابل انتظار از سامسونگ است!

ظاهر این دستگاه شبیه به یک موبایل کاملا قابل انتظار از سامسونگ است!

از نظر مشخصات سخت افزاری نیز جدیدا در بنچمارک Geekbench دیده شده که باید انتظار یک نمایشگر ۵ اینچی احتمالا HD و چیپست ۴ هسته ای به فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز که می توان اسنپدراگون ۴۳۰ باشد را داشته باشیم. حافظه رم ۲ گیگابایت است و احتمالا حافظه داخلی میز ۱۶ گیگابایتی و قابل افزایش با کارت حافظه جانبی. باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری نیز تغییری نسبت به نسل قبل نشان نمی دهد.

نظر شما درباره گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ (galaxy J3 2017) احتمالی چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/11/18/press-render-surfaces-showing-off-the-design-of-the-galaxy-j3-2017/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)