حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رام SUPERXE 6P تمام قابلیت های پیکسل های گوگل را به Nexus 6P می آورد

کاستوم رام ها یکی از بهترین ویژگی های اندروید هستند. شما با تغییر رام خود می توانید تمام قابلیت های دستگاه های دیگر را به گوشی خود بیاورید. در این مطلب درباره رام کاستوم رام SUPERXE 6P صحبت خواهیم کرد.

گوگل در حین معرفی پیکسل ها اعلام کرده بود که برخی از قابلیت های این دو گوشی به صورت انحصاری برای این دو گوشی باقی خواهد ماند. اما توسعه دهندگان xda دست روی دست نگذاشتند و تمام قابلیت های انحصاری این دو گوشی را برای نکسوس های سال قبل آماده کردند.

cile381، یکی از توسعه دهندگان انجمن xda است. وی رام رام SUPERXE 6P را آماده کرده است که تمام قابلیت های پیکسل را به نکسوس ۶پی می آورد. این قابلیت ها عبارتند از:

  • اندروید ۷٫۱
  • انیمیشن کلید هوم
  • Google assistant
  • پیکسل لانچر
  • آیکون های دایره ای
  • رنگ آبی محیط سیستم عامل
  • انیمیشن بوت پیکسل
  • دوربین با قابلیت ZSL) ZSL ویزگی جدید دوربین پیکسل هاست که اجازه می دهد تا با روشن بودن گزینه HDR، بدون وقفه عکس بگیرید.)
  • برخی از جسچر های جدید

برای نصب و راه اندازی این رام مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا باید بوت لودر دستگاه خود را آنلاک کنید. سپس ریکاوری TWRP  را نصب کرده و گوشی خود را روت کنید. رام را از این لینک دانلود کنید. برنامه ها و سرویس های گوگل (GApps) را از این لینک دانلود کنید. توجه داشته باشد که باید فایل  مخصوص برای اندروید ۷٫۱ و پلتفرم ۶۴ بیت را دانلود کنید. این رام به صورت روت نشده عرضه شده است اگر تمایلی برای روت بودن دستگاه خود دارید می توانید این فایل را از طرق ریکاوری فلش بزنید.

یک بکاپ کامل از دستگاه خود تهیه کنید. تمام فایل های دانلود شده را به حافظه ی داخلی گوشی خود منتقل کنید. گوشی خود را به حالت ریکاوری ببرید، برای انجام این کار دستگاه خود را خاموش کنید، سپس کلید ولوم بالا و پاور را نگه دارید تا لوگوی گوشی را مشاهده کنید، به محض مشاهده لوگو کلید پاور را رها کنید تا وارد محیط ریکاوری شود. در ریکاوری گزینه Wipe  را انتخاب کنبد. در صفحه وایپ گزینه Advance Wipe را انتخاب کرده سپس گزینه های system/cache/Dalvik cache و Data را انتخاب کنید و نوار آب پایین صفحه را به سمت راست بکشید. این عمل تمام اطلاعات دستگاه به جز حافظه ی داخلی را پاک می کند. به محیط اصلی ریکاوری بازگردید. گزینه Install را انتخاب کنید. فایل هایی را که قبلا دانلود کرده بودید به ترتیب ( رام-برنامه های گوگل-فایل روت) فلش کنید. دستگاه خود را ریبوت کنید و از امکانات پیکسل ها لذت ببرید.

شخصا این رام را به مدت یک هفته استفاده کردم و با هیچ مشکلی مواجه نشدم. رام کاملا روان و سریع بوده و از لحاظ باتری هم در دسته متوسط به بالا قرار می گیرد.

اگر در مراحل نصب یا پس از نصب رام رام SUPERXE 6P با مشکلی مواجه شدید، می توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
reza6z

ابتدا باید بوت لودر دستگاه خود را آنلاک کنید. سپس ریکاوری TWRP را نصب کرده و گوشی خود را روت کنید
این قسمت هم اموزش بدید لطفا !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل