حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درایو اکسترنال ۵ ترابایتی سیگیت معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

شرکت سیگیت از تولیدکنندگان مطرح حافظه‌های ذخیره‌سازی، به‌تازگی درایو اکسترنال جدید ۵ ترابایتی را معرفی کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب،سایت ترنجی همراه باشید.

هر چه زمان می‌گذرد نیاز بشر به ذخیره‌سازی گسترده‌تر، بیشتر می‌شود و گذشت آن زمانی که یک حافظه ۱٫۴۴ مگابایتی می‌توانست فایل‌های متعددی را در خود جای دهد.

حال با نیازمندی بشر به درایوهای پرظرفیت، شرکت سیگیت نیز از جدیدترین درایو اکسترنال ۵ ترابایتی خود رونمایی به عمل آورده است. به ادعای سیگیت این درایو را باید پرظرفیت‌ترین درایو اکسترنال جهان دانست که از ظرفیت ۵ ترابایتی این موضوع مشخص است.

نام محصول Backup Plus  ۵TB بوده با دستگاه‌های مک و PC سازگاری دارد. شایان ذکر بوده که در مک باید از درایور NTFS بهره گرفت تا بتوان درایو را متصل کرد.

اگرچه این درایو محصولی جدید محسوب می‌شود اما خبری از پورت USB-C نیست و سیگیت پورت USB 3.0 را به کار گرفته است. همچنین بدنه دستگاه از نوع آلومینیوم بوده و می‌تواند دوام بالایی را دارا باشد.

سیگیت قصد داشته درایو را اواخر ماه نوامبر با قیمت ۱۹۰ دلار عرضه دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/seagate-5tb-portable-hard-drive/”]ubergizmo[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH