حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر عینک هوشمند اپل باشید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، برندهای مطرح فناوری

شرکت اپل به نظر می‌رسد قصد داشته بزودی عینک هوشمندی را معرفی کرده که به ترکیب دنیای واقعی و مجازی می‌پردازد، چیزی که پیش از این در گوگل گلس شاهد آن بودیم. برای مشاهده ادامه خبر با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به گزارش بلومبرگ، اپل برای حضوری پررنگ‌تر در بازار گجت‌های پوشیدنی می‌خواهد این عینک هوشمند را تولید کند و قرار است سال ۲۰۱۸ معرفی شود. گفته می‌شود کمپانی کوپرتینویی چندی از حرفه‌‌ای‌های این صنعت را استخدام کرده و انتظار می‌رفت به ایجاد هدستی بپردازد اما گزارش جدید خبر از عینک هوشمندی می‌دهد.

بلومبرگ افزود که اپل سفارش قطعات نمونه اولیه این عینک را به شرکت‌هایی چون  PrimeSense، Metaio و Flyby از فعالان این عرصه داده است. همچنین گفته می‌شود عینک به شکل بی‌سیم با آیفون ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را به گوشی‌هوشمند منتقل می‌کند.

از آن‌جایی که اپل برای رقابت با هولولنز مایکروسافت، عینک هوشمند را توسعه می‌دهد و انتظار داریم قیمت بسیار کمتری نسبت به هولولنز داشته باشد. به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توان منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.theverge.com/2016/11/14/13631010/apple-wearable-smart-glasses-ar-vr-google-glass”]theverge[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH