حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی رسمی سامسونگ از گیر اس ۳

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

ساعت هوشمند جدید سامسونگ یا همان Gear S3 دومین نسل از ساعت های هوشمند با نمایشگر دایره ای سامسونگ است که فاصله زیادی با عرضه به بازار آن نداریم. به همین مناسبت همانطور که احتمالا در روزهای اخیر توجه کرده اید، در اخبار بیشتر دیده می شود. این بار شاهد یک کالبدشکافی رسمی از سوی سامسونگ برای این ساعت هستیم که هر چند تشریفاتی اما اطلاعات جالبی درباره آن به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سفری عمیق تر به داخل گیر اس ۳ داشته باشیم.

get-out-there-mobile-110516

حتما می دانید که اس ۳ در دو مدل کلاسیک و فرانتیر (frontier) ارایه خواهد شد. مدل فرانتیر بیشتر ظاهر ورزشی تر دارد و مدل کلاسیک برای میهمانی ها و مدل های مدیریتی تر طراحی شده است. از نظر مشخصاتی تفاوت زیادی بین این دو دستگاه وجود ندارد. در مقایسه با نسل قبلی یعنی Gear S2 باید گفت که نمایشگر به اندازه ۱٫۳ اینچی رسیده که کمی بزرگتر از مدل سال پیش است، این در حالیست که رزلوشن برابر همان ۳۶۰*۳۶۰ پیکسل باقی مانده و البته همانطور که حدس زدید نوع پنل نیز AMOLED است. شیشه محافظ آن نوع ویژه ای شیشه محافظ گوریلا گلس است که به آن Gorilla Glass SR+ می گویند.

شاید برای شما جالب باشد که سامسونگ در کنفرانس خبری خود اشاره کرد که برخی عوامل داخلی ساعت گیر اس ۳ باعث می شود این ساعت صدای “تیک” بدهد، حتما می دانید این صدا برای ساعت های مکانیکی است و هنوز مشخص نیست که سامسونگ می خواهد این صدا را با بلندگو تولید کند یا مورد دیگری!

برخلاف گیر اس ۲ که در مدل عادی خود GPS نداشت حالا گیر اس ۳ دارای این ردیاب است و سامسونگ آن را با قابلیت وضعیت اضطراری SOS همگام کرده است تا بتوانید موقعیت خود را در لحظه به شخص دیگر اعلام کنید یا به صورت لحظه به لحظه پایش شوید. به نظر ما به جز در موارد بسیار به خصوص علاقه خاصی به این قابلیت وجود ندارد (!).

اجازه بدهید تصاویر کالبدشکافی گیر اس ۳ را با هم ببینیم:

۰۰۰-۶۸۰ samsung-gear-s3-teardown-1 samsung-gear-s3-teardown-2 samsung-gear-s3-teardown-3 samsung-gear-s3-teardown-4 samsung-gear-s3-teardown-5

نظر شما درباره گیر اس ۳ چیست؟ هر چند سیستم عامل این ساعت های تایزن است اما المان های ویژه ای مثل مکانیسم ویژه چرخنده دور نمایشگر آن و یا طراحی نزدیک تر به ساعت کلاسیک از مواردی است که شاید برای برخی کاربران اهمیت داشته باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Gear-S3-Teardown_id87729″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)