حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Pixel از کمپانی OnePlus در وبسایت Geekbench رویت شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

روز گذشته در وبسایت Geekbench گوشی هوشمندی با نام OnePlus Pixel رویت شد که همراه با آن اطلاعاتی نظیر پردازنده ، حافظه ی RAM نیز منتشر شد با ترنجی در بررسی این مشخصات همراه باشید .

با تکیه به اخباریکه از سوی خبرگزاری phonearena منتشر شده است ، گوشی هوشمند Pixel از کمپانی OnePlus از یک پردازنده ی Snapdragon 820 بهره میبرد که از چهار هسته با فرکانس پردازشی ۱٫۵۹GHz تشکیل شده است و در کنار این پردازنده نیز یک رم ۶ گیگابایتی وظیفه ی سرعت رسانی به تسک های گوشی را دارد ،و در ادامه باید گفت که اطلاعاتی که از این گوشی به بیرون درز کرده بسیار ناچیز است و هنوز معلوم نیست که آیا همین اطلاعات برای این گوشی استفاده می شود یا خیر .

چندی پیش در اخبار ترنجی مشاهده کردیم که کمپانی OnePlus در جدیدترین گوشی هوشمند خود که OnePlus 3T میباشد قرار است از پردازنده مرکزی Snapdragon 821 استفاده کند که انقلابی در پیشینه ی گوشی های این برند محسوب میشود ، پردازش سریعتر فرامین و همچنین کمک به بهبود زمان شارژدهی باتری ذلیل رو آوردن گوشی OnePlus 3T به این پردازنده است اما اینکه چرا بعد از این گوشی دوباره کمپانی OnePlus میخواهد از پردازنده ی Snapdragon 820 استفاده کند عجیب است !! با همه ی این تفاسیر برای صحت این مورد باید منتظر اطلاعات بیشتری از این گوشی جدید OnePlus باشیم .

اما به هر حال گوشی هوشمند Pixel امتیاز بالایی را در Geekbench به ثبت رسانده است که به شرح زیر میباشد :

 

 

گوشی هوشمند Pixel

 

با توجه به عکس بالا مشاهده میکنید که این گوشی هوشمند در بخش single-core امتیاز ۲۳۲۶ و در multi-core امتیاز ۵۴۷۵ را به ثبت رسانده است .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-Pixel-spotted-on-Geekbench_id87626″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

نسخه ۴ بنچمارک نیست نسخه ۳ هم

mara

دوستان لطف کنین یه گزارش هم از این بزارید

گوشی با رم ۶ و ۶۴ گیگ حافظه فقط ۱۹۹ دلار!!!

http://www.umidigi.com

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........